ذوق‎زدگی محسن امیریوسفی بعد از دریافت اولین جایزه ایرانی «آشغال‌های دوست داشتنی»

«آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلمی که سال‌ها توقیف بود و بالاخره سال گذشته اکران شد، جایزه بهترین فیلمنامه ژانر فانتزی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته مراسم هشتمین شب کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

مراسمی که در آن به فیلمنامه‌های برتر جایزه داده شد و از فیلمنامه‌نویسان تقدیر شد. 

در ژانر فانتزی نشان سپنتا به محسن امیریوسفی رسید برای فیلمی که بیش از ۶سال توقیف بود. امیریوسفی وقتی برای گرفتن جایزه بهترین فیلمنامه ژانر فانتزی از دست حبیب رضایی به روی صحنه رفت در حالی که به شدت خوشحال بود گفت: «من آمده بودم جایزه بدهم نه جایزه بگیرم. برای همین خیلی هول شدم چون الان یادم آمد این اولین جایزه‌ای است که برای این فیلم در مملکت خودم می‌گیرم.»

کارگردان و نویسنده فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» در ادامه درباره سختی‌هایی که در هنگام نگارش، ساخت و پس از آن در سال‌های توقیف این فیلم کشیده بود گفت: «خیلی از اتفاقات که برای این فیلم افتاد در همین ساختمان بود. در همین ساختمان دعوا کردیم و کارمان به بیمارستان هم کشید و تا مرز سکته رفتیم. تا اینکه در نهایت بعد از ۱۶ بار بازنویسی بالاخره «آشغال‌های دوست‌داشتنی» مجوز گرفت. هیچ‌وقت نشد در کنار همه عوامل یک مراسم داشته باشیم و حتی یک اکران برگزار کنیم. از همه عوامل فیلمم تشکر می‌کنم. تشکر می‌کنم از کسانی که ۶سال فیلم را توقیف کردند. مهم این است که بالاخره اتفاق‌های خوب افتاد و بالاخره جایزه گرفتم.»

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =