موزیکال «مری پاپینز» به صحنه تالار وحدت نزدیک‌تر شد

طراحان صحنه، لباس و حرکت نمایش موزیکال «مری پاپینز» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش موزیکال «مری پاپینز» به کارگردانی احمد سلیمانی از آبان‌ماه در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. احمد سلیمانی پیش از این نمایش‌های موفقی همچون «یک کلیک کوچولو»، «شام آخر» و «راهبان معبد وانگ» را به صحنه برده است و در دو نمایش پر مخاطب موزیکال الیور توییست و بینوایان به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

طراح حرکت نمایش علی براتی است. براتی که طراحی حرکت الیور توییست و بینوایان را نیز به عهده داشته است سال گذشته نشان مدالیوم خانه تئاتر را به پاس سال‌ها تلاش در عرصه تئاتر و طراحی حرکت آثار نمایشی دریافت کرد.
شیما میرحمیدی طراح صحنه، ‌لباس و آکسسوار «مری پاپینز» است و جوایز  متعددی در کارنامه ی حرفه ای خود دارد. میر حمیدی با طراحی‌های متفاوت خود از جمله طراحی لباس برای دو موزیکال الیور توییست و بینوایان و همچنین فیلم سینمایی «سرخپوست» مورد توجه قرار گرفته است. 

این نمایش اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های مری پاپینز -نوشته پاملا تراورس با ترجمه احمد کولیوندی با ترانه سرایی و دراماتورژی محمد رضا کوهستانی است، داستانی که نیم‌قرن پیش دستمایه ساخت فیلم موزیکال مری پاپینز - یکی از مشهورترین فیلم‌های موزیکال تاریخ سینما- شد و داستان دیدار پرستار کودکان «مری پاپینز» با خانواده آقای بنکس را روایت می‌کند؛ حضور مری پاپینز در خانه آقای بنکس، سرآغاز اتفاقات اسرارآمیزی می‌شود و همه چیز را دستخوش تغییر می‌سازد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =