۱ نفر
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
پیشنهاد یک کارشناس به متقاضیان خرید مسکن

تجارت نیوز نوشت: یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: چنانچه کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد قیمت خانه نیز در نیمه دوم سال در تهران ارزان خواهد شد. فعلا زمان مناسبی برای خرید خانه اولی‌هاست و پیشنهاد ما این است که این افراد براساس منابع مالی خود خانه مورد نظر را تهیه کنند.

رضا حاجی علی بیگی افزود: البته این روزها بحث‌های سیاسی باعث شده که بازار ارز واکنش‌های مثبتی را از خود نشان دهد. همین ثبات و کاهش قیمت ارز بر قیمت مولفه‌های تولید ساختمان همچون قیمت مصالح ساختمانی، سیمان و آهن به نوعی اثر گذار است. چنانچه در روزهای آینده اتفاق غیرمترقبه سیاسی در کشور رخ ندهد قیمت مسکن ارزان خواهد شد.

قیمت مسکن

او به شرایط فعلی بازار مسکن اشاره و اظهار کرد: فعلا خرید و فروش خانه در تهران روند رکودی دارد. در حال حاضر از بین منطق ۲۲ گانه تهران مناطق پنج و ۲۲ بشترین جذابیت را برای متقاضیان خرید مسکن دارد و همچان در این مناطق خرید و فروش خانه بیشتر از سایر مناطق است. در حقیقت سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این مناطق مورد اشاره دارند.

حاجی علی بیگی در توصیه‌ای به مردم گفت: مهمترین توصیه ما به خانه اولی‌ها این است که چنانچه قصد مصرف دارند هر چه زودتر نسبت به خرید خانه خود اقدام کنند؛ این در حالی است که شرایط فعلی زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن نیست.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =