فارس نوشت: رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد.

مهرداد عباسی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان سراسر کشور در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این مسابقات یک روزه با همکاری انجمن بتن کشور و به ریاست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: استان البرز و شهرستان کرج، ظرفیت قابل توجهی در مقوله بتن و شرکت ها و کارخانجات تولید بتن در کشور دارد که این امر لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان، استادان، صاحب نظران دانشگاهی و همچنین مهندسان، سازندگان و سایر دست اندرکاران صنعت ساختمان با علم روز کشور و جهان در خصوص بتن را می طلبد.

وی اذعان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج یکی از نام های مطرح و معتبر در زمینه بتن در میان دانشگاه های کشور است و سابقه درخشانی در دو مقوله حضور در مسابقات بتن دوره های مختلف و نیز برگزاری این مسابقات دارد و میزبانی مسابقات ملی بتن در سال ۸۸ نیز به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج داده شد که به نحوی بسیار شایسته برگزار شد.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: امسال نیز برای دومین بار، افتخار میزبانی هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن در سال ۹۸ نصیب این دانشگاه شده که امیدواریم با وجود استادان، دانشجویان و کارکنان توانمند و با بهره گیری از امکانات و تجارب ارزنده این دانشگاه، این مسابقات نیز در نهایت نظم و آرامش و در شأن یک رویداد علمی ملی برگزار شود.

عباسی با تأکید بر اینکه برگزاری این مسابقات زمینه تبادل علمی و عملی هر چه بیشتر را میان دانشگاهیان، صاحبان صنایع و مصرف کنندگان بتن در کشور فراهم می کند اظهار کرد: امید است با ارزیابی شایسته و حرفه ای آثار، داده ها و نتایج حاصل از برگزاری این رویداد یک روزه علمی، گام مهمی در توسعه کیفیت و تکنولوژی ساخت بتن و ساختمان در کشور برداشته شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =