۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
چگونه یک شرکت طراحی سایت خوب پیدا کنیم؟

.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب، آن هم زمانی که می‌خواهید طرح‌ها و ایده‌هایتان را به خوبی اجرا کند، همیشه دشوار است. بدون تردید تعداد زیادی انتخاب دارید ولی باید سعی کنید تا از بین گزینه‌های موجود انتخابی عاقلانه و درست داشته باشید. اما برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت باید به چه فاکتورهایی توجه کرد؟

طبیعتاً شما به دنبال شرکتی هستید که نیازهای اولیه کسب و کارتان را به خوبی درک کند و بتواند طراحی‌ منحصر به فردی را ارائه دهد. در این مطلب نکاتی را مطرح می‌کنیم که با استفاده از آن بتوانید یک شرکت طراحی سایت اصیل و عالی پیدا کنید. با ما همراه باشید.

 ۵ فاکتور اصلی برای انتخاب شرکت طراحی سایت در اصفهان

در استان‌های بزرگ کشور معمولا تعداد زیادی شرکت طراحی وب سایت فعالیت می‌کنند. برای بسیاری از صاحبان کسب و کار یا افرادی که می‌خواهند سایت شخصی داشته باشند، دیدارهای حضوری و مشاوره رو در رو برای دادن ایده اولیه‌شان، امکان سنجی نیازها، انتخاب و بررسی طراحی‌های گرافیکی و.. اهمیت زیادی دارد. اگر برای طراحی سایت در اصفهان به دنبال شرکتی خاص می‌گردید، پیش از بستن قرارداد به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

اصل شماره یک؛ تجربه کاری

هیچ وقت آینده کسب و کار آنلاین خود را به دست شرکتی بی‌تجربه نسپارید. تجربه را نمیتوان با هیچ چیز دیگری عوض کرد. شرکتی که در زمینه طراحی سایت در اصفهان دارای تجربه کافی باشد، به خوبی با راه‌های دستیابی به یک طراحی وب موفق آشنا است. میداند که در صورت بروز هر گونه اشتباه یا خطایی چطور آن را مرتفع کند. نیازمندی‌های اولیه کسب و کارتان را در زمینه طراحی وب سایت می‌داند. به همین خاطر اگر به عنوان مشتری و با اطلاعات کمی در مورد کسب و کار آنلاین به آنها مراجعه کنید میتوانند مشاوره‌های ارزنده‌ و جامعی به شما بدهند.

اصل شماره دو؛ تنوع در خدمات

برای انتخاب شرکت طراحی سایت در اصفهان و دیگر استان ها به دنبال گزینه‌ای باشید که طیف گسترده‌ای از خدمات و سرویس‌ها را ارائه کنند. مزیت اصلی این شرکت‌ها دانش و اطلاعات کافی در پیاده سازی و همینطور کیفیت خدماتشان است.

به عنوان مثال اگر یک شرکت طراحی سایت در اصفهان در استفاده از ابزارهای متن باز و توسعه آن تخصص داشته باشد به احتمال خیلی زیاد دارای سیستم مدیریت محتوای قوی و حرفه‌ای است. یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند دارای رابط کاربری ساده‌تری می‌باشد و حتی با داشتن اطلاعات جزئی و اندک به راحتی میتوانید برای انتشار محتوای سایت خود با آن کار کنید. البته فراموش نکنید که برای دیدن کیفیت طراحی همیشه باید نمونه طراحی‌های قبلی شرکت در زمینه وب سایت، سئو و بهینه سازی را بررسی کنید.

اصل شماره سه؛ دانستنی‌های سئو

بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت خدمات سئو و بهینه سازی را ارائه نمی‌کنند. به همین دلیل به دنبال شرکتی بگردید که در کنار خدمات طراحی سایت کارهای بهینه سازی را برایتان انجام دهد. طراحی وب سایت بدون سئو کردن آن شبیه مغازه‌ای با ویترین زیبا و پر از محصول است که در یک کوچه بن بست قرار دارد و عملا کسی آن را ندیده و نمی‌شناسد.

خدمات بهینه سازی و سئو، سایت شما را به موتورهای جستجوگر معرفی می‌کند و باعث ایندکس شدن آن در نتایج می‌شود. به این ترتیب سایتتان در نتایج جستجوی مخاطبین نشان داده شده و سایرین از وجود آن مطلع می‌شود. به همین خاطر سئو سایت را به عنوان یکی از تکنیک‌های افزایش بازدید و یافتن مخاطبین جدید می‌شناسند.

اصل شماره چهار؛ ویژگی‌ها و قابلیت‌ها در طراحی وب

ویترین یک مغازه را در نظر بگیرید؛ چه فاکتورهایی باعث می‌شود که مخاطبین به آن جذب شوند؟ اگر روشنایی ویترین انعکاس آزاردهنده ای داشته باشد یا محصولات داخل آن از رنگ‌های نازیبایی انتخاب شوند، مخاطبین برای دیدن آن توقف می‌کنند؟

برای طراحی وب سایت هم چنین ویژگی‌هایی وجود دارند. به عنوان مثال اگر سرعت بارگذاری صفحات سایت‌تان کم باشد، مخاطبین خیلی زود سایت را ترک کرده و از مشاهده آن منصرف می‌شوند. از ویژگی‌هایی که شرکت طراحی سایت باید در آن تسلط داشته باشد میتوان به؛ اعتبارسنجی کدهای سایت، انتخاب زمینه‌های گرافیکی، رنگ، سبک مناسب طراحی و غیره اشاره کرد.

اصل شماره پنج؛ مشتری مداری

پیش از انتخاب یک شرکت طراحی و سئو سایت در اصفهان و سایر استان‌ها به رابطه او با مشتری‌های قبلی دقت کنید. حتی اگر بتوانید با چند مشتری سابق صحبت کنید اطلاعات خوبی بدست می‌آورید. تمامی شرکت‌های معتبر و بزرگ رابطه بسیار خوبی با مشتری‌هایشان دارند. مسئولیت و تعهد به ارائه سرویس‌ها و خدمات با کیفیت به مشتریان، گارانتی و ضمانت خدمات، ارائه روش‌های مختلف برای دریافت پشتیبانی بیست و چهارساعته برخی از نشانه‌های یک شرکت خوب است.

یک پیشنهاد هیجان انگیز!

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند یک شرکت طراحی و سئو سایت در اصفهان و دارای تجربه ۷ ساله در زمینه طراحی وب سایت برای کسب و کارهای گوناگون است. مهمترین وجه تمایز این شرکت ارائه پکیچ عظیمی از خدمات برای راه اندازی صفر تا صد کسب و کارهای آنلاین می‌باشد.

در شرکت اروند برای هر مشکلی یک راه حل منطقی وجود دارد. به عنوان صاحب کسب و کار؛

· برای طراحی وب سایت نیاز به راهنمایی دارید؟ میتوانید از خدمات مشاوره رایگان آن بهره‌مند شوید.

· نمیدانید از چه سبک و استایلی در طراحی سایت استفاده کنید؟ تیم مجرب آروند نه تنها در زمینه طراحی وب سایت حرفه‌ای و امن به شما کمک می‌کند بلکه آن را برای موتورهای جستجوگر بهینه و سئو می‌نماید.

· راه اندازی کسب و کار آنلاین‌تان را با طراحی و سئو سایت شروع کردید ولی بازید کمی دارید؟ می‌خواهید مشتریان واقعی برای خدمات و محصولات خود پیدا کنید؟ تیم دیجیتال مارکتینگ این شرکت مجموعه‌ای از روش‌های گسترده برای بازاریابی آنلاین شامل؛ تولید محتوای دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، افزایش بازدید از طریق شبکه‌های اجتماعی و غیره را ارائه میکند. کافی است سری به خدمات مارکتینگ آن بزنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300764