محسن کریمی :
تیم شهدای رزکان متعلق به مردم البرز است

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز که فصل قبل توانست با اقتدار به مسابقات لیگ دسته دوم کشور راه پیدا کند این روزها در آمادگی بسیار مطلوبی برای شروع مسابقات لیگ دو برخوردار است.

به گزارش خبرآنلاین: شاگردان محسن کریمی در اولین دیدار جام حذفی موفق شدند حریف زنجانی خود را با نتیجه پر گل 5 بر صفر شکست دهند.

شاگردان این مربی جوان کرجی روز چهارشنبه اولین بازی خود در لیگ دسته دو کشور را تجربه خواهند کرد در همین ارتباط با محسن کریمی گفتگویی را انجام دادیم که می خوانید:

* از آخرین وضعیت تیمتان در آستانه آغاز رقابتهای لیگ دو بگویید؟

- الحمدالله تیم شهدای رزکان شرایط بسیار خوبی دارد نزدیک دو ماه است که تمرینات آغاز شده و طی این مدت چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم های مطرح انجام دادیم و نتایج خوبی را نیز کسب کردیم تیم ما در مقابل سپید رود، بادران، گل ریحان نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد.

* در جام حذفی نیز بازی اول را خوب شروع کردید؟

- بله، خوشبختانه فوتبال بسیار زیبا و تهاجمی را مقابل نماینده زنجان به اجرا گذاشتیم و توانستیم با یک پیروزی پر گل 5 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداریم. این پیروزی شرایط روحی و تیمی ما را بالا برده و انشااله با آمادگی بسیار خوبی روز چهارشنبه مقابل حریف به میدان خواهیم رفت.

* به نظر می رسد تیم شهدای رزکان یک تیم به معنای واقعی بومی بسته شده دقیقا مثل تیم اکسین در سال اول حضورش در کرج؟

- بله، کاملا درست است تیم شهدای رزکان از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه بچه های کرج هستند البته امسال چند بازیکن غیر بومی در اختیار گرفتیم تا با آمادگی خوبی به مصاف حریفان برویم اما این تیم به دلیل آنکه از مسابقات لیگ استان به سوپر لیگ استان صعود کردیم و در ادامه به مسابقات لیگ دسته سوم و در نهایت به لیگ دو آمدیم توانستیم ارتباط بسیار خوبی با اهالی ورزش و هواداران فوتبال فهم کرجی برقرار کنیم. شاید به همین دلیل است که در بازی های ما استقبال هواداران بیشتر از سایر تیم هاست.

* هزینه های مالی شهدای رزکان را چه کسانی می دهند؟ (اسپانسر اصلی شما کیست)

- کلیه هزینه های تیم شهدای رزکان را برادرم حمید کریمی که مالک باشگاه و مدیریت بر عهده اوست تقبل می کند البته شنیده ام امسال ایشان با یک شرکتی مذاکراتی انجام داده تا آنها اسپانسر اصلی تیم ما شوند اما امسال هیچ کس به ما کمکی نکرده است.

* فصل قبل چقدر هزینه تیم داری شد؟

- البته هزینه ها توسط مدیریت باشگاه پرداخت شده ولی فکر می کنم نزدیک به 800 میلیون تومان.

* چه توقع و انتظاری از مسئولین دارید؟

- از مسئولین اجرایی و ورزشی استان فقط تقاضای حمایت معنوی داریم، این تیم به نام شهدای البرز است و شهدا به گردن تمامی ما حق دارند از آنها می خواهیم حامی تیم شهدای رزکان باشند و هیچ انتظار مالی نیز از آنها نداشته و نداریم این تیم متعلق به استان البرز است.

* به عنوان سرمربی این تیم به برادرت که مالک باشگاه است چه قولی داده اید؟

- به برادرم هیچ قولی برای قهرمانی نداده ام. در لیگ دو شرایط واقعا سخت است تیم های باتجربه و متولی وجود دارند که چند سال است برای صعود به لیگ یک برنامه دارند و ما اولین تجربه حضور در لیگ دو را داریم گروه ما نیز بسیار سخت است و 5 و 6 تیم مدعی صعود حضور دارند، اما ما تلاشمان را انجام می دهیم تا امسال به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. هدف ما قرار گرفتن در جمع 5 تیم بالای جدول است.

* رمز موفقیت تیم شماچیست؟

- صمیمیت و دوستی در تیم ما موج می زند و این عامل یکی از رموز موفقیت آمیز برای هر تیم است. بازیکنان بسیار خوبی داریم نفراتی که فصل قبل با جان و دل زحمت کشیدند و تیم را به لیگ دو آوردند و امسال نیز نفرات جدیدی به جمع ما اضافه شده که با حضور آنها تیم قدرتمندی را تشکیل دادیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =