۴ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
رویداد بزرگی که با مرگ استیو جابز منتفی شد

باب ایگر مدیرعامل دیزنی باور دارد که اگر مرگ به استیو جابز امان می‌داد، دیزنی و اپل با هم ادغام می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی است که بازار رقابت سرویس‌های استریم ویدئو داغ شده است. اپل و دیزنی هم از مدعیان تازه‌وارد این بازار هستند. البته به گفته باب ایگر مدیرعامل دیزنی اگر استیو جابز در سال ۲۰۱۱ از دنیا نمی‌رفت، ماجرا شکل دیگری به خود می‌گرفت. 

ایگر در کتاب زندگینامه‌اش که تازه منتشر شده است، روایتی تازه از رابطه صمیمی خود با استیو جایز دارد. او می‌گوید: «من معتقدم که اگر استیو جابز زنده بود، کمپانی‌هایمان را ادغام می‌کردیم یا حداقل خیلی جدی درباره این موضوع می‌اندیشیدیم.»

ممکن است از خود بپرسیم که چرا در دوران حیات استیو جابز این اتفاق نیافتاد. باب ایگر در این‌باره هم توضیح داده و تقصیر را گردن مدیرعامل پیشین دیزنی انداخته است. او معتقد است که مایکل آیزنر مدیرعامل وقت دیزنی رابطه دیزنی و اپل را خراب کرد. به شکلی که استیو جابز سال ۲۰۰۴ در مراسمی رسمی اعلام کرد که دیگر با دیزنی همکاری نخواهند کرد. 

باب ایگر 

البته این ماجرا زیاد دوام نیاورد چرا که باب ایگر به میدان آمد و بر اساس رابطه خوبی که با استیو جابز داشت، همکاری‌های دو کمپانی را احیا کرد. تا جایی که دیزنی در نهایت کمپانی پیکسار را به قیمت ۷ میلیارد دلار خرید و در عین حال استیو جابز را در هیات مدیره پیکسار نگاه داشت. 

منبع:‌ ورایتی / ۱۸ سپتامبر

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =