تا ماه آینده قانونی برای حیوان‌آزاری تصویب خواهد شد

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اکنون در فضای مجازی بحث حیوان آزاری به شدت مورد توجه است که باید با آموزش و آگاه‌سازی مردم از آن جلوگیری شود، از طرف دیگر با تلاش‌های این معاونت تا ماه آینده قانونی در خصوص حیوان‌ آزاری تصویب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اصغر دانشیان در مراسم معارفه معاون جدید محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص وضعیت کنونی سازمان در افکار عمومی گفت: امروز این سازمان در جامعه آنچنان مطرح شده است که همه جا از پویایی سازمان صحبت می‌کنند. همان سازمانی که قبلا به نام «محیط نیست» شناخته می‌شد، امروز به عنوان یکی از بهترین سازمان‌های دولتی در جشنواره رجایی معرفی می‌شود. یکی از عوامل این رشد تفویض اختیار به مدیران کل استان ها است تا جایی که آن‌ها تقریبا ۹۵ درصد اختیار رئیس سازمان را دارند.
وی در این جلسه به اهمیت موضوع محیط طبیعی پرداخت و افزود: زیستگاه‌های حیات وحش و موضوعات پیرامون آن بسیار مهم و حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی یکی از وظایف خطیر این معاونت است. از سوی دیگر رسیدگی به پارک‌های ملی و مدیریت آن‌ها هم به این معاونت ارتباط دارد. 
معاون توسعه مدیریت حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست درباره کیومرث کلانتری معاون جدید این سازمان گفت: کلانتری از سرمایه‌های این سازمان است و آخرین سمت وی نیز مدیرکلی استان تهران بود که به بهترین نحو ممکن از عهده این مسئولیت برآمد.

همچنین کیومرث کلانتری معاون جدید محیط طبیعی و تنوع زیستی از حسن اعتماد رئیس سازمان محیط زیست تشکر کرد و گفت : برای بار دوم ریاست سازمان، تصدی این معاونت را به بدنه محیط زیست سپرده است و امیدوارم بتوانم دین خود را ادا کنم. 

کلانتری در ادامه از ظهرابی معاون سابق محیط طبیعی، تشکر کرد و گفت: حتما ما باید بتوانیم از تجارب ایشان استفاده کنیم.

او ادامه داد: محیط طبیعی نوک پیکان شاخص‌های عملکردی سازمان و حیات وحش مهم‌ترین مولفه این معاونت است.

۲۳۵۲۳۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =