رئیس سازمان آتش نشانی اراک:

بالاترین رقم حادثه های استان در آسانسور است

آقازیارتی بالاترین رقم حادثه های استان در طی یک سال گذشته را درداخل آسانسور گزارش داد.

به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی، در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت ۷مهر روز ملی اتش نشانی برگزار شده بود رئیس سازمان آتش نشانی مجموعه حریق های موفق در یک سال گذشته را ۱۷۴۲مورد گزارش داد وافزود: از این تعداد ۱۲۳مورد حریق منزل مسکونی و ۶۰مورد حریق ساختمان های تجاری است.

وی جمع حوادث استان را ۱۵۱۵مورد بیان کرد ومتذکر شد: در بحث حوادث بالاترین رقم حادثه ها در آسانسور بوده است.

آقازیارتی در رابطه با افزایش تجهیزات استان بیان کرد: دو دستگاه خودرو ۵۲تن دو منظوره iszo طراحی وبه ناوگان موتوری افزوده شد وهمچنین مجوز ۵موتورسیکلت سنگین را گرفته ایم که برای تصادفات خودروهای جاده ای استفاده شود.

رییس سازمان اتش نشانی در رابطه با ایمنی ساختمان های جدید در حال ساخت خاطر نشان کرد: هیچ ساختمان جدیدی در شهر اراک پیدا نخواهید کردکه بدون داشتن ضوابط ایمنی مبحث ۳ساختمان مجوز گرفته باشد واگر نا ایمنی وجود داشته باشد چشم پوشی نخواهیم کرد.

آقازیارتی با بیان این مطلب که شهرداری به تنهایی نمی تواند از پس هزینه ها بر بیاید عنوان کرد: ما نیازمند خودروهای جدید وبه روز هستیم که با توجه به تحریم ها قیمت یک خودروی نردبان ۶۸متری، ۲۶میلیارد تومن می شود زیرا اکثر خودرو های آتش نشانی اروپایی هستند.

وی از کمبود نیرو در دو سال آینده خبر دادو گفت: ظرف امسال وسال آینده ۸۰نفر بازنشسته می شوند که ما بلافاصه باید دوباره جذب نیروکنیم تا مشکلی پیش نیاید.

آقازیارتی استان مرکزی را رکورد دار در حضور عملیات ها دانست وافزود:میانگین حضور نیرو هایی آتش نشانی اراک زیر ۴دقیقه است که با توجه به مشکلات ترافیکی شهری، زمان طلایی رسیدن به حوادث بین ۵تا ۸دقیقه است.

وی در خصوص درب های ضد حریق تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگاه هایی به صورت زیر زمینی درب های ضد حریق می سازند واستاندارد های لازم را ندارند ما درب هایی که مورد تایید کارخانه استاندارد باشد را تایید می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =