چرا مطب یک پزشک متخصص زنان و زایمان در کاشمر پلمپ شد؟

ایسنا نوشت: مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل گرفتن پول زیرمیزی مطب یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان در کاشمر پلمپ شد.

علی‌اصغر انجیدنی  بیان کرد: متاسفانه یکی از پزشکان شهرستان کاشمر اقدام به گرفتن زیرمیزی خارج از صندوق بیمارستان و در مطب خود می‎کرده است.پس از گزارش‌های رسیده نه تنها توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد این مطب پلمپ گردید بلکه پزشک متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت بر تعرفه‎ها معرفی شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: خط قرمز ما گرفتن زیرمیزی و مبالغی خارج از صندوق بیمارستان است و به طور جد با متخلفان برخورد می‎شود.کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به کمیسیون سازمان تعزیرات حکومتی است که پرونده به آنجا معرفی می‌شود و احکام لازم را صادر می‎کنند.

انجیدنی در خصوص اینکه نباید برخی مسئولان بهداشت و درمان شهرستان‎ها به دلیل کمبود پزشک، چشم خود را بر روی تخلفات پزشکان ببندند، افزود: به مسئولان شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها اعلام نموده‎ایم کمبود پزشک دلیلی بر چشم‌پوشی بر تخلفات آن‌ها نیست.

وی بیان کرد: حتی اگر پزشکی نخواهد همکاری کند به مناطق محروم فرستاده می‎شود، البته از روش‎های مختلف کمک کنیم تا طلب پزشکان زودتر پرداخت شود تا علاقه‌مندی آن‌ها برای کار در شهرستان‎ها بیشتر شود.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تعزیرات نه تنها می‌‏تواند جریمه‎های سنگینی را صادر کند بلکه در صورت تکرار نیز می‎تواند اقدام به لغو پروانه طبابت پزشکی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‎ها از متخصصان زنان و سپس ارتوپدی است، گفت: اگر مردم از تخلفات پزشکی شکایتی داشته باشند به طور شبانه روزی سامانه ۱۹۰ آماده پاسخگویی است.

در همین رابطه رئیس نظام پزشکی کاشمر به ایسنا گفت: دلایل پلمب این مطب پزشک باید از سوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر اعلام شود.

علیرضا ناصری افزود: دلایل و اقدام پلمب مطب توسط نظارت بر درمان و شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته و اطلاعات من نیز به اندازه همان مطالبی است که در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات بیشتری در این خصوص ندارم.

همچنین طی تماس تلفنی با خطایی، مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان کاشمر وی از بیان هرگونه توضیحات خودداری نمود. در ادامه امیر افشار، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان به عنوان مقام نظارتی است و سازمان نظام پزشکی باید پاسخگوی دلایل پلمب این مطب باشد.

این اولین بار است که مطب پزشکی در کاشمر به دلیل گرفتن پول زیرمیزی پلمپ می‌شود.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    1 0
    علت اصلی پلمپ در کاشمر گرفتن انگشتر بیمار در مطب بجای زیر میزی است