سردار کشکولی: میز مدیریت یک میز خدمتگزاری به مردم است نه سواستفاده های شخصی

همایش تجلیل از اساتید ایثارگر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان لرستان با حضور سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستانٰ این همایش در سالن جلسات شهید سیدسعید میربهرسی دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان با برنامه ریزی سازمان بسیج اساتید استان لرستان برگزار شد.

سردار مرتضی کشکولی در این همایش، گفت:«استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  هستند که دفاع مقدس هشت ساله، این دستاوردها را تثبیت کرد».

سردار کشکولی، توضیح داد:«جنگ استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط محدود و منحصر به دوران دفاع مقدس نبوده است بلکه این جنگ در شکلهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، همچنان علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تداوم دارد».

وی افزود:«از همان ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن هرموقع صبحت از تمایل به مذاکره با ما کرده است منظورش تحمیل سلطه و خواسته هایش به ایران اسلامی بوده است.

امروزه عراق در اردوگاه انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، اظهار داشت:«امروزه عراق در اردوگاه انقلاب اسلامی است و با مجاهدتهای صورت گرفته، امروز بسیاری از صف بندیهای جهانی به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است».

سردار مرتضی کشکولی، تصریح کرد:«به برکت انقلاب اسلامی و موفقیتهای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، موازنه قوا در منطقه و جهان تغییر کرده است و آمریکا، ابرقدرت سابق نیست».

سردار کشکولی، ادامه داد:«جنگهای مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، آستانه مقاومت ملت ایران را افزایش داده است و این به معنی شکست آمریکا در این جنگهاست».

وی بیان کرد:«آمریکا هر چه از دستش برآمده است علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است ولی به مرحله استیصال و ضعف رسیده است و این نشانه قدرت انقلاب اسلامی است.

آمریکا نتوانسته است یک ائتلاف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بدهد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، تشریح کرد:«آمریکا نتوانسته است یک ائتلاف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بدهد که این نشانه شکست فاحش آمریکاست».

سردار کشکولی، افزود:«در داخل کشور نیز باید وحدت و برادری را بیش از پیش تقویت کنیم؛ فرهنگ مطالبه گری را هم در سطح مردم باید تقویت کرد».

وی، بیان کرد:« میز مدیریت یک میز خدمتگزاری به مردم است و نباید خدای ناکرده سوءاستفاده های شخصی از میزهای مدیریت صورت گیرد».  

گفتنی است در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و اساتید بسیجی حاضر در همایش، نقطه نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =