داریوش ارجمند: متاسفانه نگذاشتند تقوایی باز هم کار کند

داریوش ارجمند با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار کارنامه‌اش را همکاری با ناصر تقوایی در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» می‌داند، تاکید کرد شرایط به گونه‌ای شد که نگذاشتند تقوایی باز هم کار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش ارجمند، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز (یکشنبه هفتم مهر) مهمان برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما بود.

داریوش ارجمند در ابتدای گفت‌وگو درباره همکاری‌اش با ناصر تقوایی گفت: «من با خیلی از بزرگان سینمای ایران کار کرده‌ام؛ چه جوانان، چه اساتید بزرگ که در پیشانی آنها استاد ناصر تقوایی است و بزرگترین افتخار من در طول دوران بازیگری ام، کار با ایشان در «ناخدا خورشید» است. نوع کاری که می کرد و شرف، انسانیت، شعور و سوادی را که داشت هرگز فراموش نمی‌کنم. متاسفانه شرایط اینگونه است و نگذاشتند یا نشد که تقوایی باز هم کار کند. او سریال تلویزیونی طنزی «دایی جان ناپلئون» را ساخت که این همه طناز آمده اند اما یک سکانس به قوت کار او نساخته اند.»

او افزود: «شاید ایراد من این است که اولین کاری که به صورت حرفه ای انجام دادم با یک استاد بود و چیزهایی را به من شناساند و مرا به گونه ای برای سینما تربیت کرد که بعدها برای برخی کارگردانان دردسر شدم. تقوایی والا و باسواد بود و امیدوارم هرجا هست خدا او را حفظ کند.»

۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =