اسماعیل خلج، میزبان هنرمندان پیشکسوت در سنگلج شد/ عکس

اسماعیل خلج، در شب نخست اجرای نمایش «جمعه کشی»، جمع زیادی از هنرمندان تئاتر را به تماشاخانه سنگلج کشاند. صدرالدین زاهد و هوشنگ توکلی از اعضای کارگاه نمایش که اسماعیل خلج هم در آن عضویت داشته است، از جمله این هنرمندان بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج، دیشب (یکشنبه ۷ مهر) با حضور صدرالدین زاهد، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث، هادی مرزبان، داود فتحعلی‌بیگی، داود کیانیان و جمعی دیگر از هنرمندان تئاتر در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفت.

در مراسم شب‌چراغ نمایش «جمعه‌کُشی» که پیش از آغاز نمایش برگزار شد، پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج، اجرای این اثر را به عنوان یک نمایشنامه بسیار معروف ایرانی، مایه مباهات دانست و بسیار مغتنم شمرد. همین‌طور صدرالدین زاهد و هوشنگ توکلی که هر دو از اعضای کارگاه نمایش بودند، چند جمله‌ای درخصوص اهمیت و نقش کارگاه نمایش در شکل‌گیری جریان مهم تئاتری در اواخر دهه چهل و تربیت بازیگران و کارگردانان مطرح تئاتر گفتند. 

«جمعه‌کُشی» که مجری طرح آن مجید گیاه‌چی است با بازی اسماعیل خلج، علی فتحعلی، مسعود رحیم‌پور، علی خازنی، افشین زارعی، محمدرضا خسرویان و محمود حسینی در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود. این نمایش تا ۳۰ مهر، همه‌روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =