ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران/ محورهای شمالی بارانی نیست

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی راه های کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگویی، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز، مسیر جنوب به شمال محدوده های رینه و آب اسک هستیم.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است.رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا یادآور شد: محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران/محورهای شمالی بارانی نیست

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران حد فاصل محمدشهر تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم.سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی، افزود: دو محور شریانی فعلا تا اطلاع ثانوی مسدود هستند که این دو محور عبارتند از محور قدیم پلدختر-خرم آباد و محور شهداد-نهبندان. همچنین کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محورهای مسدود غیرشریانی اشاره کرد و گفت: ۶ محور غیرشریانی که شامل محورهای شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد-اندوهجرد، پارسیان-ارمک، مهرستان-سرباز و مهرستان-ایرانشهر به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =