فدراسیون وزنه‌برداری پیگیر وضعیت هر دو ورزشکار باشد؛هم کیانوش،هم سعید

در شرایطی که سعید علی حسینی و کیانوش رستمی با مشکل جدی و حذف از المپیک روبرو هستند اما ظاهرا تلاش گسترده ای برای اینکه مشکل سعید علی حسینی برای المپیکی شدن برطرف شود وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته فدراسیون وزنه برداری بیانیه ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه پیگیر کارهای کیانوش رستمی هستند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد این در حالی است که در این بیانیه هیچ نامی از سعید علی حسینی برده نشد تا این طور احساس شود که فدراسیون وزنه برداری قرار نیست کاری برای این وزنه بردار انجام دهد! هر چند که در بیانه آمده است فدراسیون وزنه برداری حمایت و پشتیبانی از تمامی قهرمانان و افتخارآفرینان را بر عهده دارد اما در این بیانیه نامی از سعید علی حسینی آورده نشده است.

بر اساس ادعای مسئولان فدراسیون،سعید علی حسینی چون در اردوی نور شرکت نکرده است و اردو را ترک کرده است قطعا او نمی تواند شانسی برای حضور در المپیک داشته باشد.علی مرادی رییس فدراسیون در گفت و گویی که با ورزش سه کرده بود به صراحت از این گفته بود که حسینی شانسی برای حضور در المپیک ندارد.

این در حالی است که اگر قرار بر رایزنی است باید این رایزنی ها برای هر دو ورزشکار باشد.مرادی قرار است روز شنبه جلسه ای را با رییس کمیته المپیک برگزار کند تا درباره اتفاق افتاده بحث و گفت و گو کنند.ظاهرا فدراسیون وزنه برداری برای اینکه کمیته ملی المپیک پیگیر وضعیت این دو ورزشکار باشد،باید در نامه ای رسمی از کمیته این درخواست را داشته باشند تا مسئولان کمیته رایزنی با کمیته المپیک سوئیس برای اعزام این دو ورزشکار را آغاز کنند.نامه ای که اگر هر چه زودتر به کمیته برسد کار را برای سعید و کیانوش آسانتر خواهد کرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =