اخبار مربوط به انتشار خبر ابتلا تعدادی از اهالی یکی از روستاهای استان را از کانال های رسمی پیگیری نمائید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از هم استانیان عزیز خواست ضمن حفظ آرامش و خویشتن داری، اخبار مربوط به انتشار خبر ابتلا تعدادی از اهالی یکی از روستاهای استان را از کانال های رسمی پیگیری نمائید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،دکتر مجید شیرانی با بیان اینکه، از حدود یک ماه قبل در پی کشف چند مورد بیمار مبتلا به ویروس HIV در یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری تیم های بهداشت و درمان تخصصی و مشاوره در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل و با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولین استانی اقدامات علمی و تخصصی در جهت شناسایی ، درمان و پیشگیری از اشاعه بیماری شروع شد و کما کان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در این راستا تعدادی از افراد مبتلا شناسایی و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته اند و اقدامات و آزمایشات تکمیلی در جهت شناسایی علل و موارد جدید و درمان بیماران در حال انجام است.
وی در ادامه ضمن توصیه به همه مردم جهت حفظ خویشتن داری و آرامش از آنان تقاضا کرد: اخبار را از کانال های رسمی پیگیری کنند و به شایعات و اخبار کذب بخصوص درباره علل و تعداد افراد مبتلا توجه نکنند.
دکتر شیرانی همچنین، از همه مسئولین بزرگان و تاثیرگذاران در فضاهای اجتماعی و اصحاب رسانه تقاضاکرد: در حفظ امنیت، حرمت و آرامش مردم و حفظ محرمانگی اطلاعات مردم دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =