واکنش جالب واکین فینیکس به انتقادها از خشونت «جوکر»

فارس نوشت: واکین فینیکس با دفاع از خشونت «جوکر» می‌گوید: خوب است که مردم واکنشی جدی نشان می‌دهند.

واکین فینیکس در دفاع از شخصیت جوکر به دنبال انتقاد از ستودن خشونت در این فیلم می‌گوید که او احساس می‌کند در فرهنگ امروز تاکید بر شخصیت‌های شرور با نیروهای فوق بشری ضروری است.

فینیکس که نقش «جوکر» را بازی می‌کند در مصاحبه با وَنیتی فِر می‌گوید: «این یک فیلم دشوار بود. البته فکر هم نمی‌کردم خیلی راحت باشد. و در مجموع از بعضی جهات، خوب است که مردم نسبت به آن واکنش جدی نشان می‌دهند.»

در اوایل این ماه، خانواده‌های قربانیانی که در طی نمایش فیلم بتمن در یک سالن سینما در آرورای کلرادو کشته شدند، در سال ۲۰۱۲ نامه‌ای به مسئولان کمپانی برادران وارنر نوشتند و خواستار این بودند که این استودیو از سود این فیلم به کانون‌های خیریه قربانیان اسلحه کمک کند.

مسئولان کمپانی برادران وارنر و همچنین کارگردان و تهیه‌کننده فیلم، از اینکه فیلم باعث برانگیختن و ایجاد انگیزه برگزاری مذاکرات برای مبارزه با قوانین آزادی اسلحه در آمریکا و نیز سلامت روانی می‌شود، دفاع کردند.

فینیکس در مورد تماشای این فیلم می‌گوید: «نگرش به مفاهیم این فیلم از زوایا و طرق مختلفی قابل بحث است. می‌توانید هم بگویید افرادی وجود دارند که همچون دیگران، نیازمند شنیده شدن و فهمیده شدن هستند.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Eli IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    4 0
    بنظر فیلم جالبی میاد