علی اصغر مجرد:مقابل کانادا برای هر امتیاز جنگیدیم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال می گوید:«کولاکوویچ همیشه به من لطف داشته است.در بازی با کانادا هم جوان‌ها این فرصت را داشتند تا بازی کنند و خودشان را نشان بدهند.مطمئن هستم که شرایط رفته رفته بهتر از این خواهد شد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی‌اصغر مجرد؛سرعتی‌زن ملی‌پوش والیبال. دیروز همه را با بازی‌اش شگفت‌زده کرد.طوری که نه فقط ایگو کولاکوویچ،بلکه سایت FIVB هم از او تمجید کرد و به او لقب ستاره را داد.مجرد پله به پله دارد شرایط بهتری را تجربه می کند و به ستاره شدن خودش اعتبار می بخشد.

در بازی با کانادا حسابی خوش درخشیدی.طوری که هم کولاکوویچ از تو تعریف کرد و هم سایت فدراسیون جهانی.

نظر لطف شان است.البته باید بگویم که من بهتر هم می‌توانستم بازی کنم. کولاکوویچ همیشه به من لطف دارد. من وظیفه‌ام بازی است و باید در همه شرایط آماده باشم و در بازی هم همه توانم را بگذارم. ان‌شاا... امروز مقابل استرالیا هم پیروز شویم.

ظاهرا گفتی که از تمجید فدراسیون جهانی شکفت زده شده ای.چرا؟

بله،از تمجید FIVB شگفت‌زده شدم و خوشحالم اما برای من و بقیه بچه‌ها بعد از دو باخت کمی بازی برای ترکیب جوان تیم سخت بود. با این حال ما دیروز راحت بازی کردیم و برای هر امتیاز جنگیدیم.

 تو اولین بار است که جام جهانی‌ را تجربه می‌کنی.نظرت در این باره چیست؟

همیشه اولین تجربه ها کمی سخت است اما لذت خاص خودش را دارد.خدا را شکر خوب بازی کردیم. ما همه با هم بودیم و با اینکه کانادا با همه قدرتش آمده بود و ما هم تحت فشار بودیم اما بردیم و روحیه و انگیزه‌مان برای امروز زیاد شد.

یک اتفاقی که در بازی با کانادا افتاد بازی دادن به جوانترها بود.

به طور کلی بازیکنان جوان‌تر به دنبال فرصت هستند و صد درصد هرکسی که به او فرصت داده شود، تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و من هم از کادر فنی و آقای کولاکوویچ بابت فرصتی که به من دادند تا در جام جهانی بازی کنم، تشکر می‌کنم. به هرحال هر جوانی که به میدان می‌رود، برای گرفتن حتی یک امتیاز هم انگیزه دارد.

نظرت درباره بازی با استرالیا چیست؟

بازی با استرالیا سختی خودش را دارد و برزیل از آن هم سخت‌تر است ولی ما به دنبال پیروزی هستیم؛ هرچند کار راحتی نیست. تیم ما به این دلیل که بلافاصله بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به جام جهانی آمد، کمی خسته است ولی ما بر این خستگی غلبه می‌کنیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =