تردد روان ‌زائران از مرز مهران/ رصد دقیق ‌امنیت زائران در عراق

تسنیم نوشت: گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به وضعیت مرز مهران گفت: تردد روان و بدون مشکل زائران اربعین در مرز مهران در حال انجام است.

احمد کرمی در تشریح آخرین وضعیت مرز مهران اظهار داشت: مرز مهران باز و تردد زائران در امنیت کامل و روان در حال انجام است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت:  روزانه ۶۷ هزار زائر از مرز مهران خارج و امکانات زیست و تامین وسائل نقلیه جهت ایاب و ذهاب  برای آنان در ایران و عراق فراهم شده است.

وی استقرار ۶۴ گیت شبانه‌روز در مرز مهران به دلیل سرعت عمل در کنترل و بررسی مدارک زائران  را مورد اشاره قرار داد و گفت: حداکثر توقف در گیت‌های کنترلی  مرز مهران به سه ثانیه رسیده است.

کرمی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائران از مرز مهران، تمامی دستگاه‌های مربوطه همچنین بخش مشارکت‌های مردمی برای خدمات رسانی و آبرسانی در هر دو سوی مرز آماده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از دیروز برپایی موکب‌ها  در استان شروع شده ‌و در منطقه وسیعی نزدیک به کارزان موکب بسیار بزرگی با امکانات وسیعی از امروز جهت خدمات رسانی و پذیرای زائران آماده شده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام به امنیت پایدار در مرز مهران اشاره و یادآور شد: ایجاد لایه‌های مختلف امنیتی در درون کشور و رصد امنیت زائران در کشور عراق سفر زئران را از هرحیث ایمن کرده ‌و هماهنگی‌های امنیتی بین ایران و عراق به لحظه رصد می‌شود.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =