علی بابا تندیس طلایی برند محبوب مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

علی بابا از میان 28 برند فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر با کسب 23/3 درصد از سهم محبوبیت به عنوان محبوب‌ترین برند این صنعت در جشنواره برند محبوب معرفی شد.

در این رده‌بندی، سفر 724 با فاصله بیش از 10 درصدی از علی بابا برند دوم بازار و سایر فعالان حوزه آنلاین فروش بلیط سفر، مانند اسنپ تریپ، مستر بلیط، فلایتیو و... در رتبه‌های بعدی محبوبیت بازار ایستادند.

ارائه خدمات باکیفیت در حوزه سفر، کامل بودن سبد محصولات و... در کنار نگاه ویژه علی بابا به موضوع خدمات پشتیبانی از مشتریان به انتخاب علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر از سوی مصرف کنندگان منجر شد و بیشتر مردم برای خرید بلیط پرواز، بلیط قطار، اتوبوس، تورهای مسافرتی، رزرو هتل داخلی و خارجی به علی بابا رای دادند.

علی بابا

ششمین جشنواره ملی برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه 22 مهرماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال 1398 منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت از مدیران این برندها قدردانی بعمل آمد.

این جشنواره که از سوی پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف برگزار شده است، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرد تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندها فراهم آورد. در جریان نظرسنجی از مصرف‌کنندگان که از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 شهریور ماه سال1398 از طریق اپلیکیشن و وبسایت برند محبوب و همچنین اپلیکیشن روبیکا انجام شده است، 2 میلیون و 543 هزار و 943 رای برای 3 هزار و 600 برند در 152 گروه کالایی به ثبت رسیده است.

اگر شما هم قصد خرید آنلاین بلیط خارجی، داخلی، بلیط اتوبوس، قطار، تورهای مسافرتی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و... دارید، سریع، ساده و امن بلیط و تور مسافرتی  بخرید و هتل رزرو کنید، اگر به دریافت خدمات پشتیبانی بابت خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل اهمیت می‌دهید به رتبه یک بلیط سفر مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311225