فراخوان اولین جشنواره «شهر و رسانه» در تبریز منتشر شد

اولین جشنواره شهر و رسانه توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: جشنواره «شهر و رسانه» با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تحقق اهداف مدیریت واحد شهری و با رویکرد هم افزایی رسانه‌ها و شهرداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان برگزار می‌شود.

وی افزود: قالب آثار ارسال شده برای این جشنواره شامل خبر، گزارش، گفتوگو، یادداشت و سرمقاله، عکس خبری، کاریکاتور، اینفوگرافی - موشن گرافی، طنز شهری و ویدئو است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، محورهای این جشنواره برای ارسال آثار نیز شامل آموزش شهروندی، حملونقل عمومی، محیط زیست، بازآفرینی شهری، آسیب‌های اجتماعی، گردشگری، خدمات شهری، فرهنگ، هنر و ورزش و تبریز شهر ایمان و غیرت است.

حاجی‌زاده تشریح کرد: بخش ویژه این جشنواره شامل نقد برتر (جایزه ویژه شهید مهدی باکری)، آتش سوزی بازار تبریز (سرای ایکی قاپیلی)، پیاده روی اربعین (روایت سفر عشق)، نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان ماه امسال به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان آزادی، چهارراه ابوریحان، شهرداری مرکز، طبقه اول، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به صورت حضوری ارائه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =