تازه‌ترین پیش‌بینی درباره وضعیت بورس در نیمه دوم سال/ بورس وارد روند ایستا می‌شود

یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت بازار بورس پیش‌بینی می‌کند: «در نیمه دوم امسال به احتمال زیاد بورس وارد یک روند ایستا خواهد شد. »

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیامک قاسمی معتقد است «در اقتصاد پیش‌بینی نقطه‌ای بازارها به معنای شناخت دقیق نقاط سقف و کف بازارها غیراقتصادی و غیرعلمی است و همزمان پیش‌بینی روندها و تغیر روندها و شرایط بازارها کاملا اقتصادی است. »

به گفته وی، «به نظر من بازار بورس ایران به دلایل اقتصاد کلان همانند تعدیل با قیمت ارز، تعدیل با تورم، هجوم نقدینگی تازه و شرایط عمومی اقتصاد ایران و شاخص هجوم عوام و توده مردم به این بازار، دوره رشدهای طلایی خود را تمام کرده است و حتی اگر با دوپینگ و دخالت حقوقی ها، دولتی ها و غیره همانند ماه‌های اخیر از ریزش شدیدتر جلوگیری شود و حتی رشدهای مقطعی ایجاد شود، اما در نیمه دوم امسال به احتمالا زیاد وارد یک روند ایستا خواهد شد. »

این کارشناس اقتصادی تاکید دارد: «از الان به بعد سود کردن در این بازار، کار حرفه‌ای‌ها و براساس تحلیل‌های بنیادین و اقتصادی قابل توجه و پیچیده است و دیگر قرار نیست با خرید سهام هر شرکتی سودهای هنگفت نصیب فعالان بازار شود. »

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار سرمایه را (ایـــــــــــنـــــــــــــــجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا) بخوانید.

۲۲۶۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1312406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =