نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با دبیر ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با دبیر ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای کشور دیدار و در خصوص آسیب های بازی های غیرمجاز رایانه ای و راهکارهای جلوگیری از آن بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان، جواد کارگران در خصوص این نشست گفت: بازی‌های کامپیوتری امروزه طرفداران بسیار زیادی در رده های سنی متفاوت دارد به طوری که در ایران و جهان، در دسته پر طرفدارترین سرگرمی‌ها هستند و یکی از بزرگ‌ترین‌ صنایع موجود در جهان را نیز تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: تهدید سلامت جسمی و روانی متعدد، از آسیب های بازی رایانه ای غیرمجاز است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به آسیب های بازی های غیرمجاز رایانه ای و نیاز جامعه مبنی بر مقابله با آسیب های مذکور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری همایش «آسیب های ناشی از بازی های غیرمجاز رایانه ای» با تدریس آقای خسرو کُرد میهن، دبیر ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای کشور نموده است.

شایان ذکر است همایش «آسیب های ناشی از بازی های غیرمجاز رایانه ای» روز سه شنبه، سی اُم مهر ماه جاری در محل سالن هنر فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد واقع در خیابان فردوسی شمالی برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =