محمدرضا زائری: اگر راست می‌گویید جنایت آگهی‌ها در شبکه سه را پایان دهید

در پی اعلام لغو پخش آگهی‌های تلویزیونی از شبکه کودک، محمدرضا زائری، پیامی منتقدانه در توئیتر منتشر و تاکید کرد چون فایده آگهی در شبکه کودک برای صدا و سیما بیش از هزینه‌اش نبود، سازمان دست به این اقدام زده است. او شیوه پخش آگهی‌ها در تلویزیون را به جنایت شبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز (سه شنبه ۳۰مهر)، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا اعلام کرد که از فردا (اول آبان) هیچ‌گونه آگهی بازرگانی در شبکه پویا پخش نخواهد شد. سرشار در باره این اتفاق در صفحه شخصی خود نوشت: «از فردا یکم آبان ۹۸، شبکه کودک یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه_مربی برمی‌دارد؛ شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی.»

این تصمیم مدیر شبکه پویا در حالی گرفته شد که چندی پیش در فضای مجازی نسبت به میزان زیاد آگهی‌های موجود در شبکه کودک و محتوای نامناسب این تبلیغات برای کودکان انتقادات فراوانی مطرح شده بود. این توئیت محمد سرشار واکنش یکی از روزنامه نگاران را در پی داشت که بابت این موضوع ابراز خرسندی کرده بود. در ادامه همین موضوع جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توئیتی نوشت: «نهی از منکر کنید، جواب می‌دهد.»

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، کارشناس امور دینی و فرهنگی به گونه‌ای دیگر به توئیت جلیل محبی واکنش نشان داد و نوشت: «امیدوارم این طور باشد. البته اینجا اگر جواب بدهد برای این است که فایده آگهی در شبکه کودک برای سازمان بیش از هزینه‌اش نبود. موافقید مثلا زورتان را برای شبکه سه امتحان کنید؟ بگویید چه جنایتی دارند با این نوع آگهی‌ها بازرگانی بی ضابطه می‌کنند و پایش بایستید. ماهم پشت سر شما.»



۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    44 3
    واقعا خسته شدیم ازین همه آگهی هرچی بچه می بینه میگه میخوام کفش تن تاک ؛ شهر بازی ژوپیتر ؛ آدامس بایودنت از همه بدتر
    • ابراهیم IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      فقط بچه هانیستندکه پاتویه کفش میکنندکه فلان چیزرامیخوام بلکه خانمهای خونه بدترندبااینکه میدونندماستهای توبازارخیلی بی کیفیتندولی پیله کرده ماست لاکتیویابخرمیگن برامعده خوبه ووووووو
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    7 28
    من فکر می کنم مدیران تلوزیون موافق باشن که تبلیغات شبکه سه رو هم قطع کنن.به شرط اینکه مخارج تلوزیون رو خود حاج آقا زائری تقبل کنن.
    • آبادانی IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
      0 0
      فعلا که هزینه صدا و سیمای عریض و طویل از بودجه و جیب ملت می ره برای پخش تکرار مختارنامه یا یوسف نیازی نیست پنجاه تا شبکه داشته باشیم
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      رادیو تلویزیون دولتی هیچ جای دنیا تبلیغ پخش نمی کنه. صدا و سیما تبدیل شده به یه سازمان عریض و طویل که با این همه پرسنل و بودجه و امکانات از پس چند شبکه خیلی کوچکتر ماهواره ای بر نمیاد.
    • ابراهیم IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      دوست عزیزانگارخودت مدیرشبکه هستی که اینجوری توپیدی به حاج اقاویااینکه خیلی توپخش اگهی هاذینفعی والاهرادم عاقلی میدونه که تبلیغات تلویزیونی چقدررواعصاب ملت هرفع کردن دزدیها واختلاسهای دوست عزیزقرارنیست ملت هزینه شبکه هاروبدن گرچه دارندازجیب ملت برمیدارندغیرمستقیم ولی کمی جرات به خرج بدین ودرجهت رفع اختلاسها ودزدیهای روزانه مملکت شفاف سازی بکنیدانصافاخرجتون درمیادونکنه خودت ازمدیران هستی ویاذینفع درپخش اگهیها
  • سلیمان احمدی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    35 4
    یکی از تبلیغات منفی تبلیغ سس دلپذیر ه که خانوم خانه مادر بچه ها در جمع دوستان خود به دروغ بعد از دیدن عکس شام همسر و فرزندانش به خاطر سس دروغ می گوید و بهانه گیری بچه ها رو دلیل ترک جمع خود می آورد
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    واقعا ادم سرسام می گیره
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    خدااااا، ببین کیا شدن کارشناش
  • هلیا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    تو رو خدا تموم کنید این همه تبلیغ بیسکویت رو ،دارید مدام مردم رو به سمتی سوق میدید که به جای خوردن صبحانه مقوی با نون تازه برن بیسکویت بخورن مگه مرتب تمام پزشکها نمیگن که خوردن اینا خوب نیست (یک کارشناس تغذیه در یزد با تاکید بر مصرف صبحانه سالم گفت: بعضی از بچه‌ها عادت دارند روزشان را با خوردن بیسکویت و شکلات شروع کنند که اصلاً صبحانه سالمی به حساب نمی‌آید.
  • اهورا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    عالیس رو کجای دلم بذارم!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    0 0
    تورو خدا این آگهیارو کم کنید. از صبح تا شب همش این شعرهای آگهیا تو ذهنمون مرور میشه خسته شدیم بخدا.