۴ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کن لوچ پشتِ مارتین اسکورسیزی درآمد

پس از اعتراض مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا و تعداد دیگری از هنرمندان به سینمای مارول، این‌بار نوبت به کن لوچ رسیده و او معتقد است فیلم‌ ابر قهرمانی و مارول، اثری هنری نیست بلکه کالایی مانند همبرگر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعداد کارگردانان و هنرمندانی که به وضع موجود در سینمای مارول معترض هستند، هر روز بیشتر می‌شود. این‌بار نوبت به کن لوچ ، کارگردان سینما و فعال اجتماعی ۸۳ ساله رسیده است. او با اشاره به آثار سینمایی روی پرده مانند «ثور» (Thor) و «مرد آهنی» (Iron Man) ساخته مارول، می‌گوید که این فیلم‌ها مورد علاقه‌اش نیست و هیچ جدابیتی برای او ندارند.

به‌دنبال اعتراض مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فوردکاپولا به سینمای مارول، کن لوچ نیز با انتشار متنی به وضع موجود اعتراض کرد و گفت: «فیلم‌های مارولی و ابر قهرمانی مانند کالاهای همبرگری هستند که سریع آماده می‌شوند و هدف‌شان کسب سود فراوان برای یک شرکت بزرگ و تامین منافع بازار است و هیچ ارتباطی با هنر سینما ندارند.»

در سال‌های اخیر فیلم‌های ابرقهرمانی پرفروش‌ترین آثار سینمای جهان بوده‌اند. همین تابستان گذشته فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» با فروش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد. ( البته اگر تورم را محاسبه کنیم، پنجمین فیلم پرفروش‌ تاریخ می‌شود.)

منبع: هالیوود ریپورتر/۲۲اکتبر

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1313242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سارا SG ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    11 0
    راست می گن بنده خداها من از اینجور فیلمها بدم هم میاد. بعد از پایان هیچ چیزی تو ذهن برای تعریف نمی مونه. حالا بیا فیلمای خوب سینما با همه ش خاطره داریم و می تونیم کلش رو تعریف کنیم. مخمصه و بی خوابی و رستگاری شائوشنگ کجا اینا کجا
    • رضا ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      بدبختی از اون جا شروع شد که مفهوم سرگرمی تغییر کرد
  • مازنی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 0
    یک طرف اسکورسیزی و کاپولا و کن لوچ و دیگر بزرگان طرف دیگر ناتالی پورتمن و سحرقریشی، شما کدام طرف هستید؟
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 0
    اگر دقت کرده باشین کارگردانان مؤلف و صاحب سبک هنری این قسم فیلمها رو سینما نمیدونن و ازشون صرفاً یک سرگرمی با انگیزه های تجاری نام میبرن که خب حق هم دارند. مثل این می مونه که از منچ و مارپله به عنوان ورزش نام برده بشه که قطعاً خطاست.