۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵

نزهت بادی

برای ما که سینما فقط یک حرفه نیست، همه آن چیزی است که زندگیمان را وقفش کرده‌ایم. بنابراین خوب یا بد بودن فیلم‌ها برای امثال ما به اندازه خود زندگی اهمیت دارد. پس دلم می خواهد در پایان جشنواره از چند نفر که با فیلمهای خوبشان زندگی را برایمان لذت بخش کردند، تشکر کنم.

آقای فرهادی
از اینکه دوباره تمام خاطرات عزیز «درباره الی» را برایمان زنده کردید، ممنونیم. فیلم شما بهترین هدیه جشنواره امسال برای ما بود. هنوز یادمان نرفته برای اظهارات صادقانه‌تان در جشن خانه سینما با شما چه رفتاری کردند، اما خوشحالیم که توانستید چنان فیلم شگفت‌انگیزی بسازید که همان افراد را مجبور کرد تا بیشترین جوایز را به شما بدهند.

آقای میرکریمی
شما بخشی از آبروی سینمای ما هستید. بی‌احترامی به شما توهین به سینما و همه کسانی است که از فیلم شما لذت بردند، اما شما برای ما فیلم بسازید و جایزه‌تان را از ما بگیرید که یک پلان فیلمتان را با صد تا از این داوری‌ها عوض نمی‌کنیم. سال‌های بعد کسی نام هیئت داوران را به خاطر نخواهد داشت، اما فیلم شما در گنجینه آثار خوب سینمای ایران ماندگار خواهد شد.

آقای داودنژاد
اصلا مهم نیست فیلم خوب و ماندگاری چون «مرهم» را در بخش نوعی نگاه و در بدترین سئانس جشنواره گذاشتند. چون ما حاضر بودیم برای دیدن فیلمتان تا آن سر دنیا هم برویم و همه سختی‌ها و دردسرها را به جان بخریم تا تماشای آن را از دست ندهیم. بازگشتتان به جمع فیلمسازان محبوبمان را خوش‌آمد می‌گوییم و دلمان می‌خواهد بدانید که در این مدت جایتان خیلی خالی بود.

دکتر رفیعی
فیلم شما یک ضیافت به‌یادماندنی از رنگ، نور، صدا، عطر و طعم زندگی بود. خوشحالیم ما را به میهمانی‌تان دعوت کردید و از پذیرایی دلنشینتان سپاسگزاریم. بی‌اعتنایی هیئت داوران را هم به پای این بگذارید که بلد نیستند چطور از یک مهمانی لذت ببرند و خاطره شیرین آن را جبران کنند.

آقای توکلی
از اینکه فیلمتان توسط هیئت داوران نادیده گرفته شد، خیلی دلخوریم، اما شما به دل نگیرید. چون این نوع برخوردها نمی‌تواند لذت ما را از تماشای فیلم دیدنی‌تان خراب کند و یا از ارزش آن اندکی بکاهد. فیلم‌های امثال شماست که به جشنواره شور و گرما می‌بخشد وگرنه گرفتن یا نگرفتن جوایز تاثیری در  نظر ما درباره فیلمتان نخواهد داشت.  

آقایان عیاری و صدرعاملی
خیلی حیف شد تماشای فیلم‌هایتان را از دست دادیم و هرگز کسانی را که مانع نمایش فیلم‌هایتان در جشنواره شدند نمی‌بخشیم، همانطور که هیچ وقت خاطره بد کسانی را که اجازه اکران «سنتوری» را ندادند، فراموش نکردیم اما قول می‌دهیم چشم براه فیلم‌هایتان بمانیم و موقع اکران حتما تلافی کنیم.

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصوره IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
    0 0
    بچه هاي خوب خبر آنلاين از مطلب خوبتان و ديدگاه و افكارتان متشكريم
  • سجاد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
    0 0
    کاش نویسنده محترمه کمی هم منطق رو به جای احساسات پیش می کشیدن! بالاخره اگر قراره در یه جشنواره از فیلمی تقدیر بشه، چند فیلم دیگه باز می مونند!
  • علی NL ۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
    0 0
    خوب نوشتید ولی یه حبه قند جز اینکه بهترین فیلم امسال بود به عقیده ی من بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.