۶ نفر
۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
برد پرگل فوتسال افغانستان برابر نپال

در روز پایانی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز، تیم ملی افغانستان موفق شد در دیداری تشریفاتی با برد ۶ بر ۲ برابر نپال این مسابقات را به پایان برساند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در روز پایانی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، تیم ملی افغانستان با نتیجه ۶ بر ۲ نپال را شکست دهد.

در این دیدار که قضاوت آن را واهیو ویساکسونو از اندونزی برعهده داشت، محسن رضایی در دقیقه ۲، سیدحسین موسوی در دقایق ۱۲ و ۴۰، اکبر کاظمی در دقیقه ۱۷، مهدی هاشمی در دقیقه ۲۷ و فرزاد محمودی در دقیقه ۳۶ برای افغانستان و عادل حمید در دقیقه ۶ و مانی کومار لاما در دقیقه ۱۶ برای نپال گلزنی کردند.

درهای تیم فوتسال افغانستان برروی تمام بازیکنان باز است

عبدالرزاق ممرک سرمربی افغانستان در مورد این بازی گفت: گرچه بعد از ۲ شکست در بازی‌های قبلی و قطعی شدن حذف تیم بازیکنانمان شرایط روحی مناسبی نداشتند ولی برابر نپال بازی نسبتا آسانی پیش رو داشتیم و توانستیم با کسب یک برد قاطع مسابقات را به پایان برسانیم.

کنفرانس مطبوعاتی مومرک سرمربی تیم فوتسال افغانستان
کنفرانس مطبوعاتی مومرک سرمربی تیم فوتسال افغانستان

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان افغانستان که چندی پیش در تبریز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتند نیز گفت: محمدجواد صفری، اکبر کاظمی و هادی جعفری ۳ بازیکنی بودند که از تیم جوانان زیر ۲۰ سال انتخاب کردیم و این بازیکنان توانستند عملکرد قابل قبولی در این ۳ مسابقه به نمایش بگذارند.
وی دلیل نتیجه نگرفتن تیم بزرگسالان را نداشتن زمان کافی برای تمرین و بازی‌های دوستانه و مسدود بودن بودجه تیم عنوان و افزود: تیم زیر ۲۰ سال علاوه بر اردوهای بلندمدت چند بازی دوستانه نیز قبل از حضور در مسابقات آسیا انجام داده بود و توانستند با آمادگی در رقابت ها حضور یافته و به مقام دوم دست یابند.
سرمربی افغانستان خاطر نشان کرد: برای آینده فوتسال افغانستان، هر بازیکنی که بتواند عملکرد خوبی داشته و به این کشور کمک کند، می‌تواند در بین نفرات دعوت شده قرار خواهدگرفت و هدف ما رشد فوتسال افغانستان و کسب نتایج قابل قبول در آینده است.

این مسابقات دومین تورنمنت فوتسال نپال بود

بیشنو گورانگ سرمربی نپال که در ۲ بازی قبلی بدلیل محرومیت در نشست مطبوعاتی حضور نداشت نیز گفت: بازی قابل قبولی را با توجه به تمرینات کم انجام دادیم و تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردیم.
وی افزود: عملکردمان در این مسابقات نشان داد که نپال روز به روز بهتر می‌شود و در آینده و مسابقات پیش‌رو نیز سعی خواهیم کرد نتایج قابل قبول تری کسب کنیم.
وی این مسابقات را دومین تورنمنت تاریخ فوتسال نپال دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =