اتفاقات عجیب در فدراسیون کبدی از زبان معراج شیخ

امروز کاپیتان سابق تیم ملی کبدی ایران میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود و دست به افشاگری درباره پاره‌ای از اقدامات فدراسیون زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  معراج شیخ که در کشور هند بازی می کند درباره مصاحبه ای که در آن گفته بود فدراسیون کبدی مجبورش کرده 12 درصد از قراردادهایش را به فدراسیون بدهد، توضیح داد: بله متاسفانه دقیقا همین حالت است و نمی دانم چه بگویم! ما 25 درصد به کشور هند مالیات می دهیم و آن وقت فدراسیون هم می گوید باید 12 درصد از قراردادتان را هم به ما بدهید! کسانی که بالای 500 میلیون قرارداد دارند باید 12 درصد و کسانی که زیر این مبلغ قرارداد دارند باید 10 درصد بدهند.
کاپیتان تیم ملی کبدی نقش دلالی و مدیر برنامه بودن فدراسیون را تایید کرد و یادآور شد:  فقط یک برگه آی تی سی برای مجوز ویزا برایمان صادر می کند. همه کارهای ما از طریق هند انجام می شود فقط باید یک دعوتنامه از فدراسیون بگیریم. همان برگه را به سفارت ببریم.
وی در این خصوص توضیح داد: ما قبل از اینکه ویزا را بگیریم به فدراسیون برای گرفتن همین برگه رفتیم. یکی از مسئولان به نام آقای شکری که فکر کنم نائب رییس است و جدیدا آمده گفتند باید اول چک یا سفته بدهی بعد هم محضر بروی و تعهد بدهی تا این برگه را به شما بدهم. من هم که از راه دور از زابل آمده بودم و کلی باید رفت و آمد می کردم تا ویزایم را بگیرم. چون تایم اداری هم داشت تمام می شد دو ساعت بیشتر هم وقت نداشتم. بنابراین مجبور شدم چک بدهم و امضا کنم به محضر هم نرسیدم وگرنه باید می رفتم آن را هم امضا می کردم.
شیخ در پاسخ به اینکه آیا در اردو روزی 10 هزار تومان می گیرند؟! گفت: تا روزی که من در اردو بودم، مجردها روزانه 10 هزار و متاهل ها روزانه 12 هزار تومان می گرفتند. یعنی اگر 10 روز در اردو باشیم 100 هزار تومان می گیریم! برای ما که از شهرهای دور می آییم این مبلغ کرایه از زابل تا زاهدان، از زاهدان تا فردوگاه و از فرودگاه تهران تا کمپمان می شود!
وی درپاسخ به اینکه کبدی چه زمانی وارد المپیک می شود؟ بیان کرد: هندی ها با مسابقاتی که دارند برگزار می کنند از تمام کشورهای جهان دارند بازیکن می آورند و حداقل روی نیمکت نگهشان می دارند و هر تیم باید حداقل یک لژیونر از هر کشوری داشته باشد. این را دارند گسترش می دهند تا کبدی را برای چهار سال آینده المپیکی کنند.

۲۴۲ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1314376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =