افزایش ۴۳ درصدی حمل و نقل لوله سازی اهواز

شرکت آهن ریل کاران از شرکت های تابعه لوله سازی اهواز در مقایسه با شش ماه اول سال گذشته رشد ۴۳ درصدی در حمل و نقل را ثبت و از زیان دهی خارج شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز: شرکت آهن ریل کاران از شرکت های تابعه لوله سازی اهوازدر مقایسه با شش ماه اول سال گذشته رشد ۴۳ درصدی در حمل و نقل را ثبت و از زیان دهی خارج شد.

مدیر عامل شرکت آهن ریل کاران در گفت وگو با سایت خبری شرکت لوله سازی اهواز گفت: برای سال ۹۸ میزان حمل ریلی را ۵۵۰ هزار تن پیش بینی کردیم که نسبت به پارسال افزایش ۲۳ درصدی داشتیم. این درحالی است که طبق آمار اعلام شده در صورت‌های مالیِ شرکت، در ۶ ماه اول سال جاری حدود ۳۲۰ هزار تن حمل مواد انجام شده که نسبت به ۶ مال اول سال قبل ۴۳ درصد افزایش داشته‌ایم.  

حسن منجزی‌پور افزود: بر اساس عملکرد شش ماه اولِ امسال  بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درآمد و ۵۷۲ میلیون تومان سود عملیاتی کسب شده است.

وی اظهار داشت: این شرکت با ۱۴ سال تجربه کاری توانست امسال از حالت زیان دهی خارج و به سوددهی برسد. همچنین در شش ماه اول سال ۹۷ میزان ۱۶۸ هزار تن حمل داشته که در مقایسه با شش ماه امسال با افزایش ۴۳ درصدی، بیش از ۳۲۰ هزار تن بار را حمل کردیم.

مدیر عامل شرکت آهن ریل کاران تاکید کرد: این شرکت از سال ۹۸ وارد سود دهی شد. پیش از این به علت‌های مختلف ازجمله تحریم ها، افزایش سرمایه غیرنقدی و ... شرکت زیان‎ده بوده است.  

منجزی با بیان اینکه برای افزایش سوددهی طرح های توسعه ای را برنامه ریزی کردیم گفت: طرح تغییر کاربردی ۹۳ دستگاه واگن مسطح چهار محوره ۵۵/۵ تن برای حمل کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوت و حمل محمولاتی که نیاز به باربندی ندارند از طریق گزینه‌های مختلف و تامین مالی از منابع داخلی در دستورکار شرکت قرار گرفته و در حال انجام است. همچنین تغییر کاربری ۱۰ دستگاه واگن برای حمل و نقل ایزوتانک از دیگر برنامه های توسعه ای شرکت می‌باشد.

این شرکت اکنون ۱۵۳ واگن مسطح عریض شامل ۹۳ دستگاه با ظرفیت ۵۵/۵ تن و ۶۰ دستگاه با ظرفیت ۸۸ تن را در اختیار دارد. همچنین ۸ دستگاه جرثقیل بوم خشک ۳۵ تا ۱۱۵ تن از دیگر دارایی‌های شرکت آهن ریل کاران است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =