ادعای جالب مدیرعامل سابق استقلال درباره بازیکن اسبق پرسپولیس

شب گذشته واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال صحبت های جالبی در خصوص یکی از خارجی‌های اسبق پرسپولیس مطرح کرد و از این گفت که اشپیتیم آرفی به خاطر پول بیشتر پرسپولیس را به استقلال ترجیح داده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و در گفت و گوی واعظ آشتیانی و علی اکبر طاهری که در خصوص مشکلات خرید بازیکنان خارجی و بدهی های مربوط به آنها بود حرف های جالبی مطرح شد. از همه جالب تر اما شاید روایت آشتیانی از نحوه پرسپولیسی شدن اشپیتیم آرفی بود. مدیرعامل سابق استقلال درباره حضور آرفی در پرسپولیس اینطور صحبت کرد: آرفی قرار بود در استقلال بازی کند و به همین منظور برای انجام مذاکرات به ساختمان این باشگاه آمد. در کنار او فردی ایرانی بود که خودش را مدیر برنامه‌های آرفی معرفی می‌کرد، اما پیش از این شنیده بودم که او در آلمان آشپزی می‌کند؛ بنابراین مدیر برنامه‌های آرفی را به رسمیت نشناختم و از حضور او در جلسه مذاکرات جلوگیری کردم.

او همچنین در خصوص رقم درخواستی آرفی گفت: آرفی به ازای هر فصل مبلغ ۴۰۰ هزار دلار طلب کرده بود، اما  به او اعلام کرده بودم که برای هر فصل حاضرم به او  مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان پرداخت کنم و خبری از دلار و یورو نیست. آرفی نیز که با پیشنهاد مالی بهتری از سوی قرمزهای پایتخت مواجه شده بود تصمیم گرفت با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای راهی پرسپولیس شود و با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۶۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بپیوندد.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1315286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 0
    ارفی خرید خوبی برای پرسپولیس نبود