فیفا شکایت ذوب‌آهن علیه بازیکن تراکتور را رد کرد

ایرنا نوشت: اتاق حل اختلاف فیفا در موضوع رسیدگی به شکایت باشگاه ذوب‌آهن از رضا شکاری، بازیکن فعلی تیم فوتبال تراکتور، رای خود را صادر و این شکایت را رد کرد.

در رای صادره روز سی ام اکتبر سالجاری میلادی (هشتم آبان ماه جاری) که به امضای «امیلیو گارسیا سیلورو»، مدیر ارشد حقوقی فیفا، رسیده، آمده است: ادعای شاکی این پرونده، «باشگاه ذوب آهن»، علیه متشاکی، «رضا شکاری» و باشگاه روبین کازان غیرقابل قبول بوده و رد می شود.

رای صادره بر اساس ماده ۱۵ آیین نامه کمیته وضعیت بازیکنان و اتاق حل اختلاف فیفا اتخاذ شده است.

در رای صادره آمده است: طرف های پرونده ۱۰ روز فرصت دارند تا از طریق دبیرخانه عمومی فیفا، دلایل رد شکایت را درخواست کنند و عدم انجام این کار به منزله نهایی و لازم الاجرا شدن رای بوده و طرفین پس از مهلت مقرر حق درخواست تجدید نظر را نخواهند داشت.

رضا شکاری ۲ سال پیش با فسخ یک طرفه قرارداد خود با ذوب آهن اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست و همین امر موجب طرح دعوا علیه وی از سوی باشگاه ذوب آهن شد.

شکاری که در حال حاضر بازیکن تیم تراکتور است تا این جای فصل در ترکیب تراکتور به میدان نرفته و به نظر می رسد با اعلام این رای از سوی دادگاه عالی ورزش، این بازیکن منعی برای بازی در ترکیب سرخپوشان تبریز نداشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =