راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار با حضور گسترده مردم و دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی صبح امروز ( یکشنبه ۱۳ آبان ۹۸) با حضور گسترده در راهپیمایی روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار یک بار دیگر انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهان و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار نشان دادند. این مراسم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

اسارت ترامپ در تهران و افول قدرت آمریکا

بنابر آنچه فارس نوشته است، جمعی از شرکت کنندگان در این مراسم با اجرای نمایش‌های میدانی افول قدرت آمریکا و اسارت هم پیمانانش را به تصویر کشیدند. همچنین راهپیمایی کنندگان با خلق تصویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، اسارت وی را به جهانیان نشان دادند.

اجرای سرود «یار دبستانی» توسط دانش آموزان راهپیمایی ۱۳ آبان

 اجرای سرود توسط دانش آموزان مورد استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان قرار گرفت . سرود یار دبستانی از سرودهای مطرح در زمینه مبارزه با ظلم و استکبار آمریکا در ایران است.

 بن سلمان، ترامپ و حمد بن عیسی در زندان

براساس گزارش ایسنا، همچنین صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تعدادی از دانش آموزان با در دست داشتن تصاویری از کودکان یمنی ، عراقی و افغانستانی، بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه کودکان در منطقه را به خاطر ارسال سلاح و یا حمله به این کشورها به نمایش گذاشتند.

در جریان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت‌کنندگان با ایجاد یک زندان فرضی بن سلمان، ولی عهد سعودی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین را در زندان به حبس کشیدند. یکی از سازمان های شرکت کننده در راهپیمایی امسال با ایجاد یک زندان فرضی نشان می داد که پادشاه بحرین، دونالد ترامپ و محمدبن سلمان به خاطر اقداماتشان در زندان هستند. 

تصویر «زم» در کنار ترامپ و ابوبکر البغدادی توجه راهپیمایان را جلب کرد

همچنین در جریان  راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، غرفه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ یکی از غرفه هایی است که در مسیر حرکت مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرار دارد. 

برنامه های نمایشی، اجرای تواشیح، سرود، مسابقه و تئاتر خیابانی از جمله برنامه های این غرفه به شمار می‌رود.

همچنین اختصاص دکورهایی از ترامپ، روح‌الله زم، مدیر دستگیرشده آمدنیوز و ابوبکر البغدادی سبب شده است تا راهپیمایان دقایقی در این غرفه بایستند و عکس بگیرند.

در حاشیه این مراسم همچنین تصویری از ریگی، مسیح علینژاد و مریم رجوی نمایش داده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317389

برچسب‌ها