نمایشگاه آثار نقاشی هومن شکیبا در سنندج افتتاح شد

نخستین نمایشگاه انفرادی رنگ و روغن آثار هنرمند هومن شکیبا ۱۲ آبان ماه با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح و به مدت یک هفته تا ۱۸ آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به پشتکار و تلاش این هنرمند اظهار داشت: نگاه عمیق و ریز بینی های این هنرمند در کنار توجه به موضوعات اجتماعی و به تصویر درآوردن زیبایی های اجتماعی در کنار کار و تلاش مردم و توجه به پوشش زیبای لباس کردی در کنار توجه به تکنیک ها و قواعد هنر نقاشی سرزندگی خاصی را به این آثار داده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۳۲ اثر از آثار هومن شکیبا با موضوع طبیعت و پرتره اجتماعی برگرفته از فرهنگ مردم سنندج  حاصل فعالیت این هنرمند در دو سال اخیر در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است .

مرادی گفت: روح لطیف و نگاه مملو از امید و نشاط در آثار هومن شکیبا کاملا مشهود است که  با حرکت در میان این تابلوها این وجه بارز و نگاه زیبا به بیننده منتقل می گردد که بسیار ارزشمند است .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با تقدیر از پدر و مادر هومن که توجه به فراگیری هنر در بین فرزندان خود را مورد توجه قرار داده اند بیان کرد: موفقیت فرزندان این خانواده در وادی هنر نشان از دغدغه این خانواده است که سبب گردیده فرزندانی موفق چون هوتن که در عرصه بازیگری در قله رفیع ایران قرار گرفته و هومن با آثار زیبا و هنرمندانه خود در عرصه هنر نقاشی وجه دیگری از هنر این خانواده را به تصویر در آورده است .

هومن شکیبا متولد ۱۳۵۴ سنندج می باشد که از ۱۲ سالگی زیر نظر دایی های  خود استاد هادی و مهدی  ضیاء الدینی به فراگیری هنر طراحی و نقاشی پرداخت.

وی که برادر بزرگتر هوتن شکیبا بازیگر توانمند تئاتر و سینمای ایران می باشد در سال ۱۳۷۹ نخستین نمایشگاه هنری خود در زمینه طراحی را در گالری ارشاد سنندج برپا نموده و این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1317491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =