۸ نفر
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
سردسته باند ساقان در کرج دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و با اقدامات گسترده پلیسی هویت یکی از سارقان که سردسته باند سرقت بود را شناسایی کرده و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران ردیابی شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی"، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت منزل در مناطقی از "جهانشهر و کوی کارمندان کرج" و تیراندازی سارقان به سمت ماموران کلانتری و متواری شدن آن ها موضوع به صورت ویژه از سوی پایگاه یکم پلیس آگاهی استان پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و با اقدامات گسترده پلیسی هویت یکی از سارقان که سردسته باند سرقت بود را شناسایی کرده و مخفیگاه وی در شهرستان ملارد استان تهران ردیابی شد.

این مقام انتظامی، گفت: کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به محل سکونت وی اعزام و پس از محاصره مخفیگاهش پس از ۴۰ دقیقه درگیری مسلحانه، متهم را دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کمری، تعدادی تیرجنگی، آلات سرقت، دستگاه طلایاب و دیلم به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تا کنون به ۱۰۰ فقره سرقت منزل که چند فقره از آن ها مسلحانه بوده در مناطق مختلف استان های البرز و تهران با همدستی ۲ نفر دیگر با استفاده از خودروهای زانتیا، پژو ۲۰۶، اوپتیما، آزرا، سراتو، پژو پارس و پژو ۴۰۵ اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به این که ۲ همدست متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد، گفت: تاکنون ۱۳ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد. رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه ۲۶ دادسرای ناحیه ۲ کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - ۴۵ متری کاج - بلوار ولیعصر(عج)- جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =