انتقاد بازیگر «ستایش» از فیلم‌های طنز سخیف

هنرآنلاین نوشت: قربان نجفی از پایان تولید فیلم «فصل ماهی سفید» همچنین آماده شدن برای ساخت فیلم جدیدش خبر داد.

قربان نجفی در خصوص وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: در حال حاضر فیلم "فصل ماهی سفید" در شورای نمایش است و منتظر صدور پروانه نمایش هستیم تا بتوانیم برای سال آینده برنامه اکرانش را هماهنگ کنیم. علاوه بر این فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را نیز پر کرده‌ایم تا در صورت انتخاب در جشنواره نیز حضور داشته باشیم.

بازیگر سریال "ستایش" درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حوزه بازی چند پیشنهاد دارم و در حال مذاکره هستیم، اما برای سال آینده درصدد هستم کار بعدی را کارگردانی کنم. حال و هوای فیلم نسبت به "فصل ماهی سفید" کاملاً متفاوت است. نویسنده کار عباس نادری است و امیدوارم که اتفاقاتی بیفتد تا بتوانیم آن را کار کنیم. این فیلم یک درام اجتماعی نوستالژیک است که مربوط به دهه‌های قبل است و به آدم‌ها و وابستگی‌هایشان در طول تاریخ و کمبودهای جامعه می‌پردازد. فکر می‌کنم دی‌ماه آماده پیش‌تولید شویم.

نجفی در پاسخ به این سؤال که ارزیابی‌اش از وضعیت اکران فیلم‌های اجتماعی و موفقیت در گیشه چگونه است، اظهار کرد: تصور من این است که فیلم‌های اجتماعی حتماً باید دیده شوند، چرا که سلیقه مردم را فیلم‌های طنز سخیف پایین آورده است و ما باید کمی به موضوعات جدی و مسائل و مشکلات جامعه نیز بپردازیم. به نظر من فیلم‌های قصه‌محور مخاطب دارند و مخاطب خود را نیز پیدا می‌کنند. این در حالی است که فیلم‌های طنزی که این روزها به روی پرده می‌روند عمرشان به سر آمده است و دیگر جایی در گیشه و بحث اکران نخواهند داشت.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1318991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    4 1
    نه که حالا خودش سریال فاخر بازی کرده. برادر من سریال خودت فاجعه است.کجای کاری؟
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    3 1
    این کیه دور برداشته؟ مگه خودش شاهکار بازی کرده؟ بلد نبود دو کلام کامل بگه توی سریال سرتاپا مزخرف ستایش
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    3 1
    ستایش لابد خیلی فاخره