آغاز «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ  

رانندگان اسنپ می‌توانند در یکی از بزرگترین کمپین‌های باشگاه رانندگان این سامانه، روغن موتور خود را با به‌صرفه‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنند. در طرح «فصل طلایی تعویض روغن» قراردادی با شرکت موتوسل بسته شده است که رانندگان اسنپ بتوانند با استفاده از تخفیف ۵۰ هزار تومانی، روغن موتور خود را ارزان‌تر خریداری و همچنین از خدمات تعویض رایگان روغن در نمایندگی‌های مجاز استفاده کنند. در این طرح که از تاریخ ۱۸ آبان آغاز و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت علاوه بر تخفیف خرید روغن موتور، صدها میلیون جوایز نقدی و غیر نقدی و تخفیف‌های ویژه‌ دیگری هم برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است.

زمان را از دست ندهید؛ جوایز بیشتری در انتظارتان است!

خبر خوب دیگر برای رانندگان اسنپ این است که به هزار خریدار اول این طرح جایزه‌ی ویژه ضدیخ رایگان و ۳هزار خریدار بعدی هم فیلتر هوای رایگان اختصاص داده می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاوه بر تخفیف روغن موتور از مزایای دیگر این طرح هم استفاده کنید نباید زمان را از دست بدهید و در روزهای اول به طرح بپیوندید. همچنین در طول مدت اجرای این طرح هر روز ۲ جایزه ۱میلیون تومانی به ۲ خریدار خوش‌شانس این طرح تعلق خواهد گرفت.

طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شیراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندر انزلی، مازندران، گلستان و تبریز اجرایی خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از آن استفاده کنند.

نحوه پیوستن به طرح

جهت استفاده از این طرح، کاربران راننده اسنپ باید با استفاده از شماره تلفن اسنپی خود در سایت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به سایت برای هر کاربر راننده اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانند از محصولات سایت خرید خود را انجام دهند. خریداران این طرح برای تعویض روغن موتور که به صورت رایگان انجام می‌شود نیز یک ماه فرصت دارند. همان طور که اشاره شد تمام کاربران راننده اسنپ می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

باشگاه رانندگان اسنپ اولین و بزرگترین باشگاه خدمت‌رسانی به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در ایران است که تلاش دارد با رسیدگی به خواسته‌های کاربران راننده در جهت افزایش رفاه و رضایت بیشتر آن‌ها اقدام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانید به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ یا سایر کانال‌های اطلاع‌رسانی رانندگان اسنپ مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1319930