اولین شکست خیبر خرم آباد در آستارا رقم خورد

خیبر خرم آباد در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در آستارا مقابل شهرداری این شهر با نتیجه ۱ بر صفر اولین شکست خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دقایقی پیش در دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال دسته دوم کشور ، خیبر خرم آباد در آستارا مهمان شهرداری این شهر بود که در پایان، بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار نمود.

در این دیدار که هر دو تیم برای کسب ۳ امتیار پا به میدان مسابقه گذاشته بودند بازیکنان هر دو تیم در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را از دست دادند و نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

گل ۳ امتیازی آستارا در دقیقه ۷۵

با آغاز نیمه دوم  بازی پا یاپای و سرعتی هر دوتیم در جریان بود تا اینکه بازیکنان شهرداری آستارا با فشار حملات بر روی دروازه خیبر توانستند در دقیقه ۷۵ نتیجه حملات خود را گرفته و دروازه این تیم را باز کنند و در نهایت  بازی پس از گذشت ۶ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم با همان نتیجه به پایان رسید و ۳ امتیاز حساس این دیدار را شهرداری آستارا به جمع امتیازات خود اضافه نماید و خیبر خرم آباد در این فصل اولین شکست تلخ خود را مقابل این تیم شمالی تجربه کرد.

در این دیدار فرزاد بهاری و رسول طهماسبی از خیبر از داور کارت زرد دریافت کردند .داور این بازی سعید لهراسب و آقایان علی حیدری، محسن حکیم و میلاد اصغری وی را در قضاوت همراهی کردند.

لازم به یادآوری است که خیبر در ۴ بازی اخیر خود بردی نداشته که ۳ بازی با تساوی و ۱ بازی را با شکست به پایان برده است.

متاسفانه هیات فوتبال آستارا و تیم شهرداری  روز قبل از بازی زمین را در اختیار خیبر قرار  ندادند .

خیبر با این شکست با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =