بانک تجارت در ارائه خدمات نوین بانکی خوب عمل می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سابقه بانک تجارت در ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به بخش‌های مختلف اقتصادی، خدمت‌رسانی این بانک را مطلوب ارزیابی کرد.

دکتر افضلی در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه فعالیت بانک تجارت در فضای اقتصادی کشور گفت: قطعا بانک‌ها برای ارائه هرگونه خدمات و تسهیلات باید کار کارشناسی کرده و طرح‌های پیشنهای را توجیه پذیر بدانند. در این راستا همواره بانک تجارت توجیه‌پذیر بودن طرح‌ها را مد نظر قرار می‌دهد که این خود نکته مثبتی در ارائه خدمات بانک تجارت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از بانک‌ها به نحوی ارائه تسهیلات می‌پردازند که مشخص نیست نهایتا این تسهیلات به کدام بخش ارائه می‌شود و به حق دار خود می‌رسد و یا خیر؟ اما بانک تجارت در ارائه این گونه امور دقت عمل بیشتری دارد و امیدواریم همین رویه مثبت ادامه پیدا کند. این نماینده مجلس افزود: اگر موارد کارشناسی مدنظر قرار گیرد، قطعاً تسهیلات ارائه شده می‌تواند باعث رونق اقتصادی در کشور شود.

افضلی یادآور شد: طبق تجربه‌ای که بنده درباره ارائه تسهیلات از بانک تجارت داشتن باید بگویم این بانک در خدمت‌رسانی بسیار مطلوب عمل کرد است.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی بیان داشت: تقاضا داریم بانک تجارت در زمینه اموری چون کشاورزی و صنعت نقش پررنگ‌تری ایفا کند، چراکه این امر قطعاً می‌تواند در توسعه اقتصاد کشور موثر و مفید واقع شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1320502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =