ارتباط دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تقویت شود

ایسنا نوشت:مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: تلاش کرده ایم با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات به ویژه تجهیرات فنی و ساختمانی در صدا و سیما، به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مطالبه مردم باشیم.

صادق مقدسی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در توسعه استان گفت: اگر اهمیت رسانه درک شود و نسبت فعالیت رسانه با توسعه استان به خوبی دیده شود توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.

مقدسی ضمن ابراز خرسندی از نوع نگاه مدیران استان به ویژه مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به شبکه استانی،  اظهار کرد: با تعامل بین دستگاهی مشکلات و موانع در صدا وسیما مرتفع و ارتباط رسانه و دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.

مدیرکل صداوسیمای البرز در بخشی از صحبت‌های خود به مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تئوری نوین اقتصادی در بخش‌هایی از استان محقق شده و در صداوسیما نیز تولید و ساخت برنامه در این خصوص از مدت‌ها قبل آغاز شده است و تعدادی از این برنامه‌ها نیز در حال پخش هستند.

صادق مقدسی اظهار کرد: تلاش کرده ایم با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات به ویژه تجهیرات فنی و ساختمانی در صدا و سیما، به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مطالبه مردم باشیم و صداوسیما تحت هر شرایطی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

در ادامه این نشست ، عربشاهی با اعلام آمادگی در خصوص حمایت از صداوسیمای استان برتعامل بیشتر شبکه استانی تاکید کرد و گفت: در مقوله‌های مرتبط با مدیریت و برنامه ریزی از جمله توفیقات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان می‌توانیم اخبار نوید بخشی برای مردم استان داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =