خداحافظی فیتیله‌ای‌ها؛ این تیتر برای خیلی‌‌ها خوشایند نیست و برای اندکی انکار شدنی، برای همراهان همیشگی این برنامه تلویزیونی قابل پذیرش نیست و برای آنانی که فقط اسم را کافی می‌دانند قابل تکذیب.

به گزارش خبرآنلاین، شادی مقابل دوربین اجراکنندگان برنامه فیتیله‌ای تصور اینکه پشت صحنه این برنامه اتفاقاتی ناخوشایند در حال رخ دادن است دشوار می‌کرد؛ اما واقعیت با تصورات بیرونی متفاوت بود و اختلافات میان تهیه‌کننده و اجراکنندگان برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» کار را تا جایی پیش برد که صبح روز سه‌شنبه سوم اسفند‌ماه خبری مبنی بر تعطیلی این برنامه به صورت گسترده منتشر شد و در ادامه نامه محمد مسلمی کارگردان برنامه که نشان از دلخوری‌های چندین و چند ماهه داشت. زمان زیادی از انتشار این خبر نگذشته بود که مجید قناد تهیه‌کننده برنامه خبر انتشار یافته را تکذیب کرد و گفت:‌ «برنامه فیتیله‌ای‌ها تعطیل نشده.»

تفاوت سخنان مسلمی و قناد در یک نکته ساده بود؛ مسلمی فیتیله‌ای‌ها را برنامه‌ای با حضور خود و دو همکارش حمید گلی و علی فروتن می‌داند و قناد این برنامه را کاری می‌داند که خودش تهیه می‌کند و می‌تواند هر فرد و گروه دیگری جایگزین افراد قبلی اجراکنندگان برنامه باشد.

اما مشکلات موجود میان سازندگان این برنامه زمانی رخ نمود که در خبرها آمد مجید قناد دیگر مجری برنامه نخواهد بود؛ چرایی این تصمیم چندان روشن نشد، شاید در آن زمان دست‌اندرکاران برنامه علنی شدن مسائل را به صلاح نمی‌دانستند، اما زمانی که صبرها سرریز شد و کار به کناره‌گیری گروه مسلمی، فروتن و گلی رسید همه چیز علنی شد.

علی فروتن در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، مشکلات همکاری این گروه را با شبکه دو چنین روایت کرد: «چندین بار خواسته‌هایی داشتیم که برآورده نشد؛ خواسته ما سه برابر کردن دستمزدمان و مسائلی از این دست نبود، ما به دنبال همکاری بود. کاری که بتواند نتیجه برنامه را بهتر کند و برای رسیدن به این هدف گفتیم تهیه‌کننده برنامه عوض شود که متاسفانه مدیران گفتند باید کار را با او ادامه دهیم. چندین بار مدیران تماس گرفتند و گفتند باید برنامه را به تهیه‌کنندگی قناد ادامه دهیم و در نهایت نیز ما از ادامه همکاری خودداری کردیم.»

نامه مسلمی نیز شرحی است از این اتفاقات و مقاومت‌هایی که گروه برای ادامه کار خود کرده بودند. در این متن آمده: «آمدن سخت بود ولی نه سخت‌تر از ماندن و شدن. ما مقاومت کردیم و ایستادیم تا.... تا حقی از ما ضایع شد و در جهت احقاق حق خود تلاش کردیم. اتفاقی نیفتاد. چاره‌ای نبود جز ادامه. چرا که هدف برای ما مهمتر بود.... ادامه دادیم و ادامه دادیم تا بارها و بارها حقوقمان ضایع شد. ما بستری را که در آن پرورش یافتیم و پرورش دادیم را محق دانستیم و از شبکه دو خواستیم تا قدمی بر دارد، اما بازهم هیچ اتفاقی در جهت احقاق حق از دست رفته بر داشته نشد. درست اتفاقی که در شبکه جام جم افتاد دوباره تکرار شد. پس چاره ای نبود جز تن دادن به جبر و قانون طبیعت که هر شروعی را پایانی ست. علی رغم میل باطنی خداحافظی کردیم و جواب خداحافظی ما شد برنامه‌های پخش‌شده روز جمعه و دوشنبه.»

ماجرای برنامه روزهای جمعه و دوشنبه از قول فروتن به این ترتیب است: «یک هفته قبل از بیست و دوم بهمن ما به دلیل ایام عزاداری برنامه نداشتم و آن روز ویژه برنامه‌ای پخش شد. در روزهای جمعه 29 بهمن و دوشنبه دوم اسفند برنامه‌های تکراری را به اسم زنده از تلویزیون پخش کردند.»

اما روایت مجید قناد از همه این اتفاقات به شکل دیگری است. او درباره مدتی که از مقابل دوربین رفت و در پشت صحنه مسئولیت تهیه‌کنندگی را برعهده داشت، گفت: «به درخواست گروه، قرار شده بود به صورت آزمایشی در فرصتی دو ماهه از برنامه خارج شوم تا برنامه جذاب‌تر شود و من هم به نفع کودکان این مرز و بوم و کارگردان، به درخواستش عمل کردم و شخص دیگری جایگزین من شد، اما بعد از گذشت مدتی از پخش برنامه‌ها، نه تنها استقبال از طرف مخاطبان زیاد نشد، بلکه آمارها نشان از کم شدن استقبال برنامه می‌داد. متأسفانه بعد از گذشت این دو ماه فرصتی که به کارگردان داده شده بود، با مشکلات دیگری از جمله تکراری شدن سرودها، موسیقی‌ها و دیالوگ‌ها روبه‌رو شدیم که همه این عوامل دست به دست داد تا شاید این قضایا پیش بیاید.»

فروتن اعتقاد دیگری در این زمینه دارد، او و دو همکار دیگرش برای بهتر شدن برنامه پیشنهادهایی داده بودند، اما شرایط اجرایی شدن این پیشنهادها در نهایت برای آنان به وجود نیامد. او گفت: «بخشی از مشکلات ما به مسائل مالی بازمی‌گشت، اینکه در حساب و کتاب‌ها دستمزد ما بالا و پایین شده بود و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم روشن شد حساب‌های آقای قناد مشکلی دارد و در نهایت مسئولان شبکه فقط از او خواستند این اختلاف ارقام را برطرف کند، اما بحث اصلی ما پیشنهادهایی بود که برای بهتر شدن برنامه داشتیم. پیشنهاد‌های ما مورد حمایت قرار نمی‌گرفت و زمینه اجرایی شدن آن به وجود نمی‌آمد و برخی کارشکنی‌ها راه ما را مسدود می‌کرد و در این وضعیت چاره‌ای غیر از رفتن برای ما باقی نمی‌ماند.»

گویا تامین بودجه برای ایجاد تغییرات و وارد کردن بخش‌های جدید به برنامه با مشکلاتی روبرو شده و همین دست گروه سه نفره فیتیله‌ای‌ها را بست و اجازه نداد آنچنان که می‌خواستند در مسیر پیشرفت و جلب نظر کودکان و مخاطبان خود گام بردارند.

خط‌های پایانی نامه مسلمی نشان از یک خداحافظی تلخ دارد: «حرفی نیست در پایان همان‌گونه که در آغاز بود فقط خدا هست و خدا. چرا که ما در این چند سال نه وابسته به جایی بودیم و نه هستیم. تنها حامی ما خداوندی است که خالق خنده و شادی است. خداوندی که اگر عنایتش شامل حال ما نمی‌شد ما نبودیم. امروز هم خرسندیم که ما در این راه پر فراز و نشیب تلاشمان را کردیم و به این جا رسیدیم . نتیجه هرچه باشد ما خواست خداوند را می خواهیم و از اینکه روزی سلاممان را به گرمی پاسخ گفتید بر خود می‌بالیم و از اینکه  امروز خداحافظی ما را می‌پذیرید تا قیامت ممنون شما هستیم.  دلتنگ لحظه‌های با هم بودن می شویم. خداحافظی سخت است ولی امید به دیدن دوباره شما شوق زندگی و پایندگی می‌دهد. پاینده، شاد و خندان باشید.»

فروتن که امید چندانی به بهبود شرایط و فراهم شدن خواسته‌های آنان برای ادامه برنامه فیتیله‌ای‌‌ها ندارد، چنین وداع کرد: «ما در این مدت هیچ کاری نکردیم که کسی از ما بدگویی کند و سوتی نداشتیم؛ اما شبکه از تهیه‌کننده حمایت کرد و پشت او ایستاد و ما را برای احقاق حقوقمان یاری نکردند... با رفتن مجید قناد از مقابل دوربین می‌خواستیم برنامه را جلوتر ببریم که با کارشکنی‌ها عقب رفتیم.»

سخنان تلخ فیتیله‌ای‌ها در یک سو است و حرف‌های خوش‌بینانه قناد در سوی دیگر. او به روزهای بعدی فیتیله‌ای‌ها امید بسته، اینکه چهره‌های محبوب کودکان را مقابل دوربین بیاورد و در ایام عزاداری هم برنامه اجرا کند و یک برنامه فیتیله‌ای بدون فیتیله‌ای‌ها بسازد.

54143

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    14 4
    فيتيله بدون گلي فروتن مسلمي ارزش ديدن ندارد.كودك30ساله
  • يه دوست IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    5 8
    عيبي نداره ما با اين برنامه هاي مزخرف تكراري عادت كرديم شما هم ما را تنها بگذاريد .
  • محمد محمدی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    4 5
    به نظر من گروه کارگردانی حق برقرار کردن ارتباط با مدیر را نداشته و این کار کاملا غیر حرفی بوده. هر کسی که فقط چند ماه در این حوزه کار کرده باشد این را می داند عجیب است که این دوستان که اگر نامی در تلوزیون برای خود بر پا کردند حاصل تلاشهای تهیه کننده بوده.عجیب که این سه دوست این ها را نمیدانستند ولی نامه شاعرانه نوشتن را خوب بلد هستند.
  • یزدان IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    6 6
    من از فیتیله ای ها دفاع می کنم و آقای قناد نباید اینقدر دور ورداره چون در دنیای هنر چارلی چاپلین یکی بود و یکی ماند و فیتیله ای ها هم همین تورند هیچکس دیگه ای نمی تونه جای اونا رو بگیره .واقعاً متأسفم که لحظات خوش بچه ها و من که سی سالمه باید تحت تأثیر خودخواهیه عده ای عزیز دیگر قرار بگیره . بابا خب چی میشه به حرف این دوستان سالیان گوش بدید و اونا رو دلگرم نگه دارید ، همش که نمیشه حرف ، حرف کارگردان یا تهیه کننده باشه . زنده باد مسلمی +فروتن +گلی = فیتیله
  • مردم IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    4 1
    پس دیگه نگین چرا مردم میرن سراغ ماهواره....سلیقه مردم که براتون مهم نیست
  • ساکت IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    3 1
    من که با برنامشون خیکی حال میکردم جواندارای سن وسال
  • بدون نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    2 2
    من پسر 6ساله ام 6 اسفند دعوت داشت كه به برنامه فتيله برود .افسوس كه فتيله پايين كشيده شد!!
  • بدون نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    4 0
    بنام خداازمدیرمحترم شبکه2 خواهشمندم آقایان قناد گلی مسلمی فروتن را به آشتی و همکاری مجدد در آورد تا کودکان این مرز و بوم بار دیگر شاهداین برنامه جذاب باشند
  • نرگس IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    4 0
    تنها برنامه های تلویزیون که برایم جالب بود سه تا برنامه بود: مختار نامه وعمو پورنگ و فیتیله که با رفتن فروتن و مسلمی و گلی به دو برنامه کاهش یافت ولی این بی انصافی بزرگیه که به خاطر تهیه کننده حق هنرمند پایمال بشه.ایکاش شبکه هوای هر دو رو در جای خودشان داشته باشه چون هم هنرمند محترمه و هم تهیه کننده . حالا نمیشه فیتیله ای ها برنامه شون رو با یک تهیه کننده دیگه ادامه بدهند ؟ چون خیلی حیفه و خیلی طرفدار دارن چه بین بچه ها چه بین ما بزرگترها
  • بدون نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    14 4
    آقای قناد خوب حق بنده های خدارو بده .
  • حبیب IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    3 0
    واقعا حیف شد، ولی خداییش عموقناد خیلی بهتر از این نظام آبادی هست.
  • baby IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
    3 2
    میگیم چین برامون 3 تا عمو فیتیله ای بفرسته.
  • س GB ۰۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    4 1
    عمو قناد جان 20 سال تو و قلقلی با اون بازی شادی تماشات نسل ما رو عذاب دادی چیزی که از سر ناچاری هم هیچ رده سنی شوقی به تماشاش نداشت بسه بذار حداقل این نسلیا یه حالی ببرند
  • man city IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    6 0
    فیتیله بدون عموهاش؟چیزی ماورای محال.دست دوستی بدید و کدورت ها رو کنار بریزید.با هم رفیق باشید.دلهای کوچیک و مهربون بچه ها منتظر برنامه شما هاست.امیدوارم دوباره برنامه شاد سه تا عموی فیتیله ای دوست داشتنی رو با اجرای عمو قناد ببینیم
  • بدون نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    4 0
    یک برنامه شاد از تلویزیون پخش می شد آن هم قطع کردند تا همه برنامه ها یکسان شود
  • التيام كودك28ساله IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    2 12
    بهتر غير رقص واواز مبتذل چيزي نداشتن كه گهگاهي براي اينكه بهشون گير ندن اسم خداوپيغمبرو وسط ميكشيدن اصلاهمه برنامه هاي كودك شده رقص واواز من كه نميزارم بچه م اين مزخرفات رو نگاه كنه
  • مطلق شیرازی IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    3 2
    با شادی مشکل دارند
  • بدون نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 3
    آقا به خدا نه قناد راست میگه و نه مسلمس ! اینا با پول من و شما وپول بیت المال محبوب بچه ها و مردم شدند اونوقت واسه یه اجرا در ماهشهر 6 تا 7 میلیون تومان پول می گیرند به نظر شما این اخلاق است ؟ کاری به حلال و یا حرام بودن این درآمد نداریم , به نظر شما آن هنرمندانی که فرصت عرض اندام در سیما نمی یابند حق شان ضایع نمی شود ؟ چه کسی پاسخگو خواهد بود ؟
  • خوننده IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    5 1
    مگر بچه ها چه گناهی کردند که باید تاوان تهیه کننده برنامه را بدهند
  • کودک 26 ساله IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    2 1
    من هر جمعه به عشق عموها پای برنامه میشستم.
  • ساناهین IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    5 3
    واقعا مجری بی هنرتر از آقای قناد تاحالا نداشتیم و نخواهیم داشت . دیدن برنامه فیتیله با مجری گری قناد و بدون عموهای فیتیله ای مثل کابوس می مونه.
  • پدر پسرش IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 0
    خب براي من تقريبا واضحه كه بعضي از كامنت را مشخصا عموهاي فتيله اي و بعضي رو هم خود عمو قناد يا دست كم فاميل هاشون درج كردن،اما واقعا ادم دلش براي بچه ها مي سوزه،كه بايد اين برنامه رو از دست بدن.اصلا فتيله ها بايد 4 نفري باشه قناد و 3 تا بازيگر كاربلدش.پسر من دو سالشه اما از وقتي قناد رفته تفاوت برنامه رو حس مي كنه.براش مجموعه فيتله اي ها رو خريدم.با اونها بيشتر حال مي كنه.لطفا به حرمت صفاي بچه ها دست از اين بچه بازي ها برداريد!
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    3 0
    با سلام از عمو قناد بعيد است كه با اين همه خوش اخلاقي و انرژي بخواهد حق كسي را پايمال كند عموقناد ثابت كن كه هنوز عمو قناد خودمون هستي و به واقعيت اين برنامه بدون همكاري سه عموي خوش تيپ و شيطان و عمو قناد اصلا لطفي ندارد. كدورتها و كينه ها را دور بريزيد.ما منتظر شما بزرگواران هستيم. 4=1+3 يك دست صدا ندارد. عموهاي خوش تيپ
  • بدون نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    2 3
    از طریق یکی از کارکنان تلویزیون فهمیدم که آقایون قصد دور زدن قناد را داشتن ولی شبکه در اقدامی ناباورانه درست عمل کرد و حق را به قناد داد.کسی از این سه بازیگر گمنام فیتیله ای ها را ساخت...می دونم که با یک گروه جدید و خلاقتر که از بچه های تئاتر هستند شروع به ضبط سری جدید کرده.
  • نیما US ۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    0 0
    آقا اینو ورش ندارین ... ما کلی طرفدارشیم
  • مریم US ۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    1 1
    فیتیله ای ها یه زمانی بدون قناد نمایش خیابانی اجرا می کردند و محبوب بودند سریال تلویزیونی شون هم بدون قناد محبوب بود. ما که قل قلی رو فراموش نکردیم باید بپذیریم که آقای قناده که به واسطه ی این و اون محبوبیت پیدا کرده اگه قل قلی نبود اگه فیتیله ای ها نبودن .....
  • بدون نام US ۰۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    1 0
    مشکل این چیزا نیست،بحث بی پولیه،نمیبینید امسال بند کردن به برنامه های قدیمی؟مثلا برنامه های خاطره انگیز پخش میکنن. ولی 1 بار 2 باز نه هر روز روح نستالژی رو از بین بردن از بس پسر شجاع نشون دادن،الانم بودجه ندارن برنامه های خوبو خذف میکنن همین! کی دلش واسه بچه ها میسوزه؟
  • یک کودک سی ساله دیگر! NZ ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    3 0
    من ایران نیستم ولی وقتی بودم تنها برنامه ای که دوست داشتم فتیله بود. اونم فتیله با مسلمی و گلی و فروتن.. اتفاقا حضور قناد رو هم دوست داشتم...
  • farhad IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    2 0
    حیف نبود برای بچه های ایران یه برنامه داشتن دوسش داشتن همشون خوب بودن عمو قناد چرا رفت رویه بد نبود
  • منا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    2 0
    بهتر نیست به خاطر بچه ها کدورت ها رو کنار بگذارین؟آخه بچه ها چه گناهی دارن؟؟!!
  • علیرضا DE ۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    0 0
    آقا با هم کار کنین دیگه. این بچه بازیا چیه؟!!
  • کودک سی ساله TR ۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    4 0
    حیف که دیدن این تنها برنامه شاد رو هم از ما دریغ کردند.
  • دینا FR ۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    3 0
    من برنامه فتیله ای ها را دوست داشتم با اینکه 27 سال دارم اما همیشه فکر می کردم اگر کس دیگری غیر از آقای قناد مجری برنامه بود برنامه خیلی جذاب تر می شد. با تمام احترامی که نسبت به اقای قناد قائلم به نظرم اگر ایشان همان پشت دوربین باشند خیلی بهتر است.
  • کودک سی ساله ی دیگر A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
    1 1
    حیف از اون برنامه شاد.چند هفته پیش وقتی دیدم عمو قناد در برنامه نیست ناراحت شدم. و امروز وقتی دیدم که سه نفر دیگر هم نیستند خیلی ناراحت شدم. امیدواریم هر چهار نفر با هم برگردند.
  • غریب آشنا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    4 0
    حیف و صد حیف... برای آقای قناد متاسفم که این طوری برخورد کردن و صد برابر بیشتر از اون برای شبکه متاسفم که هیچ ارزشی برای کودک قائل نیست اون وقت اسم شبکه کودک رو برای خودش انتخاب کرده ... امیدوارم این سه نفر رو تو برنامه های دیگه ای ببینیم که حتما هم همینطور خواهد بود چون جلوی هنر هنرمند رو نمیشه گرفت.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
    4 1
    من کاری با اینکه حق با کیه ندارم امابچه های من که دیگه نگاه نمی کنن
  • پار میدا IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
    3 1
    آقای قناد واقعا براتون متاسفم که می خواهید با بیرون کردن فروتن و مسلمی و گلی می خواهید برنامه خودتان رو جلوه بدهید به نظر من اگر شما پشت دور بین باشید خیلی بهتر می شد.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    2 0
    آقای قناد براتون متاسفیم که مسلمی و گلی و فروتن را اخراج کردین و این بازیگران مبتدی رو آوردین و جذابیت برنامه رو از بین بردین فرزانه مهسا و مبین
  • عمو حسن پورنگ قناد IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 2
    بابا ایول به این روحیه ها!اول به این معرفت ها! ببین کار به کجا رسیده که مسلمی و قناد به جون هم افتادن که این برنامه مال کیه؟! بابا اصلا مال هردوتون خیلی نامردید که بچه ها رو مسخره خودتون کردید!بچه ها که اینا رو نمیفهمند!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
    1 0
    ما نمیتونیم در باره ی این که کی حق داره نظر بدیم اما این یه چیز کاملا واضحه این برنامه تنها برنامه ی کودکی بود که بیننده هاش همه ی گروه های سنی از یک ماهه تا سی چهل ساله بودن که تنها دلیلشم اجرای خوب عمو های فیتیله ای بود اما حالا حتی بچه ها هم علاقه ای به دیدن این برنامه ندارن هرکاری هم بکنن این برنامه دیگه اون جذابیت رو نخواهد داشت و به نظر من چه ایرادی داره که بودجه ی بیشتری به یه برنامه موفق اختصاص داده بشه
  • فاطمه IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    1 0
    از روزي كه عمو ها رفتن هييچ كس ديگه تو خونه ي ما فيتيله نميبينه ما جمعه ها هميشه به عشق فيتيله از خواب بلند ميشديم ازتو ن خواهش ميكنم برگرديد
  • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    1 0
    باسلام حیف بود عموهای فیتیلهای را کنار گذاشتند بهتربود به خاطر بچه ها هم که شده مشکلات رابا همدلی و همفکری حل می کردید شما اگه یه آمار پیامکی بگیرید متوجه می شید که چقدراز طرفدارای برنامه فیتیله کم شده حالا هم هنوزدیر نشده باتشکر
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
    1 0
    هميشه همينطور بوده افرادي كه كار خوب مي‌كنند اينطوري نااميد و دلزده مي‌كنند عموهاي فيتله شما واقعا هنرمنديد اينو همه بچه ها و بزرگا مي دونند ازتون متشكريم از وقتي شما رفتيد ديگه فيتله تو خونه ما تعطيله
  • نا شناس IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
    4 1
    فیتیله با رفتن عموها دیگه فیتیله نیست عموها ما هم مثل بچه ها دوستون داریم
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    4 1
    در برنامه مزخرفتون رو تخته کنید.ما رفتیم سراغ ماهوارمون
  • نیایش IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
    4 1
    فیتله یعنی گلی فروتن مسلمی عموها من خیلی شما را دوست دارم
  • ترکمن اوغلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    8 0
    ازآقای فتح الله زاده میخواهم اینارو اشتی بده لطفا
  • کیاناوماه آفرید IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 1
    سلام عموهای فیتله ای من شماهاراخیلی دوست دارم.دخترخاله ی من هم شماراخیلی دوست دارد.
  • بروسلی A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    عمو های فیتیله ای چرا دیگه با عمو قناد بازی نمی کنند