واتس‌آپ برخی از کاربران برای همیشه قطع می‌شود

برنا نوشت: واتس‌اپ به کاربران گوشی‌های ویندوزفون هشدار داده که این اپلیکیشن تنها تا ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی کار می‌کند.

 واتس‌اپ به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان بعد از بارها انتشار بیانیه، به کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون هشدار داده است که تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود از این پیام رسان استفاده کنند و بعد از آن قطع خواهد شد.

این شرکت زیرمجموعه فیس‌بوک پیشتر نیز اعلام کرده بود که پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی همچون اندروید ۲.۳.۷ و همچنین ios ۷ و نسخه‌های قبل از آن را نیز متوقف خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت Neowin، کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون بدین ترتیب مجبور خواهند بود به سمت و سوی خریداری و استفاده از گوشی های اندرویدی و iOS روی بیاورند.

علت قطع پشتیبانی واتس‌آپ از ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته اعلام کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف مالی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت‌.

عدم پشتیبانی واتس‌اپ از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی بدان معناست که نسخه‌های به روز رسانی شده جدید برای موبایل‌هایی با این سیستم عامل‌های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آنها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت‌های جدید این نسخه‌ها بهره مند شوند.

۲۵۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    واتس اپ اصلا چی هست ... اینترنت؟؟؟؟