۵ نفر
۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
پراید امروز چقدر قیمت خورد؟

هر چند در هفته گذشته با وجود سهمیه بندی قیمت بنزین، قیمت پراید رو به فزونی گذاشت، اما از آغاز این هفته قیمت این خودرو رو به کاهش رفته است.

 قیمت پراید امروز هم به سمت ارزانی حرکت کرد. بر این اساس پراید سایپا ۱۳۱ در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان دیگر ارزان شده و به ۴۹ میلیون تومان رسیده است. پراید هاچ‌بک در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشته است. باید توجه داشت در هفته گذشته و تنها چند روز پس از سهمیه بندی بنزین قیمت پراید هاچ بک مرز ۵۵ میلیون تومانی را هم رد کرده بود و در هفته جاری دو روز کاهش قیمت را تجربه کرد.

 پراید در میان خودروهای سایپا در خط مقدم ارزانی قرار گرفت و پیشتاز ارزان شدن قیمت‌ها در بازار خودروی تهران شد. پراید سایپا ۱۳۱ صندوق‌دار در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و تا ۴۹ میلیون تومان پایین آمده است. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در ادامه روند کاهش قیمت روز قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشته است. پراید وانت هم با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و امروز در بازار ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. 

۲۲۳۲۲۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =