استاندار لرستان : بایدتلاش کنیم چهره آرام و امنی از لرستان در ایام انتخابات معرفی شود

استاندار لرستان گفت: باید این رویداد بزرگ انتخابات را با روحیه بسیجی برگزار و تلاش کنیم چهره آرام و امنی از لرستان در ایام انتخابات معرفی شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید موسی خادمی  در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان گفت : ما برای رفتن فرد خاصی به مجلس احساس دین نداریم بلکه باید فضای رقابت و بازی را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنده انتخابات هیچ تفاوتی برای ستاد انتخابات ندارد اظهار داشت: باید این رویداد بزرگ را با روحیه بسیجی برگزار و تلاش کنیم چهره آرام و امنی از لرستان در ایام انتخابات معرفی شود چرا که یکی از مولفه های مهم سرمایه گذاری  امنیت است و باید این مهم را در اخبار فراگیر انتخاباتی نهادینه کنیم.

برخی به دلیل سوابق لرستان در انتخابات گذشته، نگرانی هایی دارند

وی تصریح کرد: برخی به دلیل سوابق لرستان در انتخابات گذشته، نگرانی هایی دارند که باید همه تلاش کنیم این دغدغه به کمترین میزان برسد و رنگ انتخاباتی استان سفیدتر از همیشه باشد تا آرامش و دوری از تشنج به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این رویداد برای مردم حاصل شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این استان مردم فرهیخته و فرهنگ غنی دارد  گفت: در جریان اغتشاشات اخیر, مردم نشان دادند آگاه و مصلحت شناس هستند که بدون شک در انتخابات نیز مادامی که به قانون متکی باشیم مشکلی نخواهیم داشت.

عمل به قانون اولویت اول ستاد انتخابات لرستان

خادمی دانستن و عمل به قانون را اولویت اول ستاد انتخابات لرستان دانست و افزود: برخی گمان نکنند انتخابات برای استانداری است بلکه دولت باید این رویداد را برگزار کند و تمامی امکانات دولتی در اختیار ستاد انتخابات استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =