استاندار لرستان: ریشه توسعه در توسعه فرهنگ است

استاندار لرستان در جریان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، گفت: ریشه توسعه نه جاده است و نه سیمان و سنگ، بلکه اصلی ترین عامل توسعه فرهنگ است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید موسی خادمی شامگاه شب گذشته در جریان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، ضمن ابراز رضایتمندی از برگزاری این رویداد برزگ فرهنگی، گفت: نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی هر استان است که امسال نیز برای چندمین مرتبه متوالی ،به خوبی و با سطح قابل قبولی در استان برگزار شده است. 

استاندار لرستان با تاکید بر سابقه فرهنگی طولانی و علاقه‎مندی مردم لرستان به دانش و دانستن، تصریح کرد: آنگونه که اعلام شده، علی رغم افزایش قیمت کتاب که بنا بر گفته ناشران بین دو تا دو نیم درصد افزایش داشته، تمامی ۴۵۰میلیون تومان بن اختصاص یافته به نمایشگاه به فروش رسیده و تقریبا به همین میزان هم خرید نقدی صورت گرفته است که این موضوع بیانگر استقبال بسیار خوب مردمی از این نمایشگاه بوده است.

ریشه و عامل اصلی توسعه، نه سنگ و جاده، بلکه فرهنگ است

وی ادامه داد: ریشه و عامل اصلی توسعه، نه سنگ و جاده، بلکه فرهنگ است و امیدواریم همچنان شاهد برگزاری اینگونه رویدادهای بزرگ فرهنگی در استان لرستان باشیم.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان شامگاه پنج شنبه ۲۵ مهر ماه پس از شش روز به کار خود پایان داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1311873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =