تحقق ۲۰۵ درصدی تسلیم اظهارنامه مالیاتی املاک اجاره ای در تیر ماه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری از تحقق ۲۰۵ درصدی تسلیم اظهارنامه مالیاتی املاک اجاره ای در تیر ماه در چهارمحال و بختیاری خبر د اد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان، بیگدلی گفت، در سالجاری تعداد۲ هزار و ۷۲۴ اظهارنامه اشخاص حقوقی و ۲۷ هزار و ۸۹۸ اظهارنامه مربوط به اشخاص حقیقی در استان ثبت شده است که به ترتیب رشد۶ و ۴ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
بیگدلی همچنین تحقق ۲۰۵ درصدی و رشد ۱۰۵ درصدی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی بخش املاک اجاره ای در استان را در سطح کشور بی نظیر دانست و افزود: تلاش های صورت گرفته در خصوص فرهنگ سازی مالیاتی و اطلاع رسانی به موقع به مودیان از طرق مختلف علت استقبال شهروندان از تسلیم به موقع اظهارنامه ها در سطح استان بوده است.
بیگدلی تصریح کرد، باید این موضوع در جامعه جا بیفتد که مالیات از پایه‌های مهم اقتصاد کشور محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که پرداخت آن، موجب پی‌ریزی و اجرای برنامه‌های مدون و دقیق دولت برای توسعه زیرساخت های اقتصادی و پیشبرد امور می‌گردد.
وی ادامه داد، با ارتقای آگاهی افراد نسبت به‌ضرورت پرداخت مالیات و تبعات جبران‌ناپذیری عدم وصول آن بر اقتصاد کشور، می‌توان حمایت مردم را در پرداخت مالیات افزایش داد.
مدیر کل امور مالیاتی استان تاکید کرد، تغییر نگاه جامعه به مالیات به‌عنوان تأمین‌کننده عمده هزینه‌های عمومی کشور، بدون فرهنگ‌سازی در جامعه امکان‌پذیر نیست.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =