انتشار «استراتژی امنیت سایبری بریتانیا» به فارسی

مهر نوشت: کتاب «استراتژی امنیت سایبری بریتانیا در حوزه علم و فناوری» توسط «شبنم امیرجاوید» به فارسی ترجمه شده و انتشارات پشتیبان در آینده نزدیک آن را منتشر و روانه بازار کتاب می‌کند. 

کتاب «استراتژی امنیت سایبری بریتانیا در حوزه علم و فناوری» به‌منظور «تحلیلی بر اقدامات آتی در حوزه امنیت سایبری» در آینده نزدیک توسط نشر پشتیبان  منتشر شود.

در خلاصه‌ای از این کتاب آمده است: «مرکز امنیت ملی سایبری» در شناسایی روندهای مهم علم و فناوری از مشاوره‌های طیفی از متخصصان بخش‌های دولت انگلستان و خارج از آن استفاده می‌کند. این مهم، ناشی از مهارت‌های بسیار پراکنده و تعامل با متخصصان است و کمک می‌کند تا «مرکز امنیت ملی سایبری» بر ماهیت پیچیده فناوری‌های امنیت سایبری و مشکلاتی که دپارتمان‌های فناوری در سیاست‌گذاری‌شان با آنها مواجه می‌شوند، غلبه کنند.

در بخش دیگری از خلاصه این کتاب آمده است: استراتژی امنیت ملی سایبری به این نتیجه رسیده که دولت انگلستان به جریان اصلی استفاده از پویش چشم‌انداز برای آگاهی از سیاست‌گذاری امنیت سایبری نیاز دارد و مجموعه اقداماتی برای ارائه این مهم بر اساس اصول زیر انجام می‌شود: «اطمینان یافتن از اینکه سیاست‌گذاری توسط متخصصان فنی از فناوری‌های نوظهور مطلع است» و «دائما میزان استفاده سیاست‌گذاران از این توصیه تضمین می‌شود».

این کتاب توسط «شبنم امیرجاوید» به فارسی ترجمه و توسط دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان تهیه و تدوین شده است و در آینده نزدیک روانه بازار کتاب می‌شود.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =