شکست ۹۰ ارومیه بعد از ۱۱ هفته در رفسنجان رقم خورد

هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و در حساس‌ترین بازی تیم ۹۰ ارومیه برابر مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به رده دوم سقوط کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در نقاط مختلف برگزار شد.
در حساس‌ترین بازی هفته، تیم ۹۰ ارومیه برابر مس رفسنجان ۳ بر یک شکست خورد.

محسن آذرباد در دقیقه ۲۷، مهرداد رضایی در دقیقه ۷۴ و مهرداد آوخ در دقیقه ۷۸ برای مس و امین عباسی در دقیقه ۶۲ برای ۹۰ ارومیه گلزنی کردند.

ترکیب تیم ۹۰ ارومیه: میررسول حسینی، داود شاهوراقی، امین عباسی، مهدی محمدی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، فرشاد اسدی، سیدمحمد ابوترابی، محمد عبادزاده (۸۹ آرمین مصطفوی)، پیمان پورصادی و بهنام رسومی نیا (۶۲ علیرضا قاسمی)
ترکیب تیم مس رفسنجان: حمید عرفانی، عیسی پرتو، بهروز افشار، علیرضا محمودی، محمدرضا پورمحمد، حمید طاهری فرد، حمید گلزاری (۵۳محمد حسین‌پور)، مهرداد رضایی (۸۹ وحید فارغ)، مهرداد آوخ، محسن آذرباد و فرزاد محمدی (۶۲ علی پورمحمد)

اعتراضات کادرفنی تیم ۹۰ در طول بازی و به داوری در دقایقی از بازی منجر به بیرون کشیدن بازیکنان این تیم توسط کادرفنی انجامید ضمن اینکه در نیمه دوم، داور مسابقه یکی از بازیکنان تیم مس رفسنجان را از زمین بازی اخراج کرد.

اعتراض به داوری در رفسنجان

هفته آینده و در آخرین هفته دور رفت، تیم ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی میزبان تیم قعرنشین استقلال خوزستان خواهد بود و مس رفسنجان در تهران با تیم رده پنجمی بادران تهران دیدار خواهدکرد.

با نتایج این هفته، تیم ۹۰ ارومیه با ۲۹ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده دوم جدول قرار گرفت و مس رفسنجان با ۲۷ امتیاز به رده سوم صعود کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =