پیکان 2-2 استقلال؛ استراماچونی نبود، استقلال بالاخره متوقف شد

تیم فوتبال استقلال در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ‌برتر مقابل پیکان به تساوی رسید. آن هم در روزی که آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت آبی‌ها حضور نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی و در جریان هفته چهاردهم بازی های لیگ برتر تیم های پیکان و استقلال به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی در آزادی برگزار شد که قرار بود پیکانی ها در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان استقلال باشند اما اتفاقات متعدد باعث شد محل بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شود. این بازی کاملا تحت تاثیر نبود آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت آبی ها بود. استراماچونی که صبح امروز تصویرش در فرودگاه دیده شده بود، در حال حاضر سرمربی استقلال نیست. همین اتفاق حتی باعث شده بود که هواداران استقلال اعتراض های خودشان را از خیابان روبروی دفتر باشگاه به استادیوم آزادی برسانند.

در نیمه اول مسابقه بین دو تیم این استقلالی ها بودند که زود به گل رسیدند و از حریف پیش افتادند. مهدی قائدی در غیاب شیخ دیاباته به دلیل محرومیت، تک مهاجم استقلال بود و روی پاس زیبای علی کریمی و فرار پشت مدافعان دروازه پیکان را باز کرد. در ادامه این پیکانی ها بودند که به فکر جبران گل خورده افتادند و در دقیقه 33 بالاخره این کار را انجام دادند و دروازه حسین حسینی را باز کردند. در ادامه و تا پیش از پایان نیمه اول، پیکانی ها فرصت زدن گل دوم را هم داشتند. شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی فرصت جلو انداختن پیکان را داشت اما حسینی با درخششی که روبروی ضربه آقای گل لیگ از خودشان نشان داد اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم باز هم این تیم استقلال بود که فشار حملاتش را روی دروازه پیکان زیاد کرد. آبی ها بعد از دست دادن چند موقعیت بالاخره در دقیقه 59 توسط وریا غفوری دروازه شیخ ویسی را برای بار دوم باز کردند تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه و در حالیکه خیلی ها منتظر سوت پایان بازی بودند، پیکانی ها توسط پورامینی گل تساوی را هم به ثمر رساندند. در نهایت بازی دو تیم با همین نتیجه 2-2 تمام شد. این اولین توقف استقلال بعد از هفته های متوالی بود؛ توقفی که در روز نبود استراماچونی اتفاق افتاد. با این وجود صدرنشینی استقلال در لیگ نوزدهم همچنان ادامه دارد و در مقابل اعتراضات هواداران این تیم بابت خروج سرمربی ایتالیایی از ایران نیز همچنان بعد از بازی پابرجاست.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =