مجوز ۱۸ دفتر گردشگری در آذربایجان‌شرقی تعلیق شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نظارت مستمر از دفاتر گردشگری توسط این نهاد انجام می‌شود،گفت: مجوز ۱۸ دفتر خدمات گردشگری بنا بر مشارکت در برگزاری تور تفریحی ترکیه در سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، مرتضی آبدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین سیاست های این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری است و پیگیری های مستمری در این خصوص انجام می شود.

وی افزود:در راستای ارائه جامع خدمات به گردشگران تا پایان آبان ماه امسال، ۱۵ فقره مجوز دفتر خدمات گردشگری در آذربایجان شرقی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه با نظارت مستمر و متمرکز این اداره کل با دفاتری که قوانین را رعایت نمی کنند برخورد جدی می شود، گفت: در این راستا طی سال جاری، مجوز ۱۸ دفتر خدمات گردشگری بنابر مشارکت در برگزاری تور تفریحی "دریم لند" ترکیه در ایام تابستان، به حالت تعلیق درآمد.

آبدار اضافه کرد: به منظور ارائه رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، با بازرسی مستمر، مجوز یک دفتر خدمات گردشگری لغو شد.

 در حال حاضر ۲۶۵ دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان فعال است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =