برد تیم سرسخت 90 برابر استقلال خوزستان / بختیاری‌زاده مصاحبه نکرد!

هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ارومیه پیگیری شد و تیم 90 ارومیه موفق شد با یک گل برابر استقلال خوزستان به برتری دست یابد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته هفدهم لیگ دسته اول با یک بازی در ورزشگاه تختی ارومیه پیگیری شد.

در این مسابقه که در حضور نزدیک به ۷۰۰۰ تماشگر برگزار شد، تیم ۹۰ ارومیه موفق شد با تک گل سیروس صادقیان برابر استقلال خوزستان تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده به برتری دست‌یابد.

۹۰ با توجه به شکست هفته قبل، از ابتدای مسابقه با حمایت هوادارانش حملات زیادی به دروازه حریف انجام داد تا اینکه در لحظات پایانی این نیمه به گل برتری رسید.
در نیمه دوم آبی‌پوشان استقلال خوزستان حملات زیادی را بخصوص در دقایق پایانی به سوی دروازه ۹۰ انجام دادند ولی دفاع قدرتمند و سرسخت ۹۰ بدون اشتباه همه آنها را دفع و ۳ امتیاز حساس را برای نماینده ارومیه به ارمغان آورد.

ترکیب تیم ۹۰ ارومیه: سیدرسول حسینی، امین عباسی، داود شاهواروقی، علی کرمی (بهنام رسومی‌نیا (مهدی محمدی))، فرشاد اسدی (سعید بحرکاظمی)، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، آرمان سوداگر، وحید نعمتی، محمد عبادزاده و پیمان پورصادقی
ترکیب تیم استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، محمد بختیاری، علی هلیچی، علیرضا دغاغله، حسن معاوی، علی عادلی، رامین داوودی، سعید عنافچه و وحید خشقان

سهراب مصاحبه نکرد!

برخلاف سهراب بختیاری‌زاده گلزن جام‌جهانی ۲۰۰۶ و سرمربی تیم استقلال خوزستان که بدلیل شکست تیمش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد، وحید بیاتلو سرمربی تیم ۹۰ ارومیه با قدردانی از حمایت پرشور هواداران تیمش و تبریک این برد حساس به آنها گفت: بازی سختی را برابر حریف انجام دادیم و توانستیم با ارائه یک بازی مالکانه ۳ امتیاز حساس بازی را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه قهرمانی نیم‌فصل ارزش زیادی ندارد خاطر نشان کرد: تمام تلاش تیمش ادامه روند باثبات نیم‌فصل نخست است تا بتوانیم همچنان جزو مدعیان باقی بمانیم.
سرمربی تیم ۹۰ با اشاره به اینکه خوشحالی هواداران برای تیمش ارزش زیادی دارد گفت: اینکه تیم ۹۰ در این فصل به سختی گل می‌خورد و تا این لحظه بهترین خط دفاع لیگ است بخاطر یک یا دو بازیکن نیست بلکه تلاش همه بازیکنان و آنالیز روزانه تیم‌های حریف در این مورد دخیل بوده است.
وی با انتقاد از تاثیر حواشی بیرونی بر برخی نتایج لیگ دسته اول گفت: متاسفانه هفته قبل به وضوح دیدیم که حواشی و برخی اشتباهات باخت تیم ۹۰ به مس رفسنجان را رقم زد و این شرایط، به ضرر تیم‌های کم هزینه است.

۹۰ یک گام تا قهرمانی نیم‌فصل

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه با ۳۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به گل‌ریحان البرز در رده دوم قرار دارد و در صورت برد در بازی عقب افتاده با فجرسپاسی در ارومیه می‌تواند قهرمان نیم‌فصل شود و تیم استقلال خوزستان هم با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =